Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipper - giv dig til kende!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Er du dropshipping-leverandør kunne jeg rigtig godt tænke mig, hvis du vil præsentere dit produkt - eller sende mig en mail på martinhjorgensen@gmail.com.

Jeg har stor interesse i fornuftige dropshippingleverandører og deres produkter.

Jeg er allerede spændt på hvad der bliver præsenteret! :-)

Mvh. Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

:-) ???

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Noget bestemt produkt du søger fra dropshippere?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Vi har en stor butik indenfor wallstickers, billeder i glas, akryl, aluminium, lærred og flere, samt diverse dekorative elementer til hjemmet (knagerækker, urer, vinduesfolie, dørfolie, tapet osv.). Vi har egen produktion med print-on-demand af 95% af vores sortiment, og mulighed for kundetilpasset løsninger.

Vi kan dropshippe i hele EU, og samtidig til rigtigt fornuftige priser. Samtidig shipper vi rigtigt mange enheder om dagen, så vi har lukrative fragaftaler, som vores dropshippere får adgang til. Vi har dog (uden at lyde nedladende) ikke interesse i en butik der ingen omsætning har. Vores erfaring siger os, at vi bruger flere ressourcer på at hjælpe sådan en butik igang, end vi får tilbage i kassen - og langt de fleste leger blot med tanken. Til syvende og sidst handler det jo om kroner og ører. 

Har du interesse i at høre mere, så skal du (eller andre) være velkommen til at pm mig.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)