Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger værelse i Luxembourg - Kan du hjælpe?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er,

Som en del af mit studie skal jeg i virksomhedspraktik.
- Jeg skal i praktik i Luxembourg.
Jeg vil hører om nogle muligvis kender nogle som udlejer et værelse i Luxembourg?
- Vil ikke have noget imod roommate.
Har allerede prøvet at tjekke AirBnb, havde ingen held der, desværre.
Håber på nogle kan hjælp.


Bedste hilsner,

Raza :-)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere danske banker har afdelinger i Luxembourg, herunder Danske Bank. Googl de danske banker med afdelinger der og send dem en mail på engelsk. Der er helt sikkert ansat danskere der som kan hjælpe dig, enten med værelse eller som kender nogen der gerne vil udleje et værelse.  

andelsboligrådgivning

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus,

Mange tak for dit svar.

Det vil måske virke lidt underligt, at kontakte en bank vedr. værelse i Luxembourg.

- Men det skader ikke at prøve :-)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jyske, danske og Nordea afskediger nok en del nu.. Så der er nok nogle hundrede lejligheder ledige indenfor kort tid :)

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har boet adskellige år i Luxembourgog vil klart anbefale dig at finde noget lige på den belgiske side af Lux/Belgien-grænsen. Det er uforholdsmssigt dyrt at bo i Luxembourg city og du kan sagtens finde en fin billig bolig i Belgien og herfra tage det offentlige til arbejde.

Der er mange portaler for udlejning af værelser og rigtig mange deler faktisk værelser pga. prisen på boliger.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Banditten,

Tak for dit svar.
- Kontoret ligger tæt på lufthavnen lige ude for Luxembourg City.

Er det også dyrt at handle/spise i Luxembourg?

Kan du muligvis navnene på disse portaler?

- Raza :-)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik,

Tak for dit svar.

- Spørgsmålet er hvordan man kommer i kontakt med disse mennesker :)
Jeg skal blot bruge et værelse i 3-4 måneder.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes det eneste der er billigt er benzin og tobak (-:

Mange kører til enten Belgien eller Frankrig og handler. Ansatte får som regel tildeltlunch vouchers som led i ansættelsen (mener hver voucher har en værdi på ca 8 EUR) og de kan så bruges på lokale restauranter og for et par vouchers får man typisk 2 retters frokostmenu. Det er helt normalt at man går ud og spiser til frokost. Når I holder til tæt på lufthavnen er Vapiano er kendt frokoststed og derudover ligger der en rigtig fin kinesisk med all you can eat koncept.

Kan desværre ikke huske hvad sites hedder men der er motorvej hele vejen fra Belgien til lufthavnen, hvis du er i bil og den er også forholdsvis tilgængelig pr. offentlig transport.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet 6 måneder i DDBinternational i Luxembourg I 1980. De fleste ansatte var danskere, og vi havde forsøgt at hjælpe dig. Det er bedst at bruge din egen bank hvis den har en afdeling der. Jeg håber du får held den vej.

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når du skal arbejde i "lufthavnen" ville jeg i øvrigt kigge efter noget i Kirchberg såfremt du vil bo i selve Luxembourg. 

Fandt hurtigt denne side på nettet:

http://luxembourg.gabinohome.com/en/rent+room/luxemburg

I starten boede jeg på Ibis-hoteller 14 i hverdagene og det var næsen lige så billigt som en lejlighed (-:  

Kan din kommende arbejdsgiver ikke hjælpe dig!   

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)