Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De bedste fragtpriser

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg har en webshop med salg af plakater fra Odense C. 

Da jeg er nystartet er jeg helt afhængig af at holde mine omkostninger nede. Jeg betaler grundet prisstigninger i dag kr. 84 for at sende et plakatrør med omdeling med Post Danmark. Jeg er på udkig efter en ny leverandør af pakke forsendelse, da jeg ikke kan betale den pris.

Jeg har brug for en pakkeleverandør, der dels kan sende plakatrør i størrelsen 60x7 cm og rammer i størrelsen 70x90x7. Derudover skal leverandør integreres med Wocommerce. Jeg har noteret mig, at Coolrunner er ret billige, men de kan ikke sende pakker ud over 50x50x50 cm.

Nogen der har gode bud.

Glæder mig til at høre fra jer og på forhånd mange tak.

Bedste hilsner Charlotte/Unikaposters.com   

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Tilmeldt 8. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte, du sende mig en mail på sl@sologistics.dk og så vil jeg sende dig priser baseret på GLS og Postdanmark. Det vil ske igennem min bookingsportal hvor der vil kunne laves integration til woocommerce og samtidig vil du have adgang til begge udbydere og samtidig naturligvis kunne udskrive labels lige så nemt.

Ser frem til at høre fra dig og god weekend.

Mvh

soLOGISTICS

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad endte du med at vælge?

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey sologistics. Tak for besked. Jeg smider dig en mail i morgen.
Mvh Charlotte/Unikaposters

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej egnsvarer
Har ikke helt afgjort hvad jeg vælger endnu. Jeg har talt med pakkelabels i tlf., men lige nu hælder jeg mest til Coolrunner, men vil da også lige høre hvad sologistics kan tilbyde. Og tak for svar - pænt af dig.
Mvh Charlotte/Unikaposters

Tilmeldt 21. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan med fordel tjekke http://billige-pakkelabels.dk/ ud, da jeg jeg selv har anvendt firmaet, og jeg kan kun anbefale dem i stor grad. 

B.h

Fabian

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg sælger ligeledes plakater/billeder med og uden ramme, men særligt til udlandet.

Jeg har kigget på coolrunner, pakke.dk, pakkelabels.dk osv og jeg får priser som hedder 2-300kr feks. mål: 85x45x2 (til udlandet, EU)

Det synes jeg er meget, da mine plakater koster 200kr... fragtprisen er meget høj. I paprør er problemet ikke så slemt, men når kunderne vælger med ramme, ja så har jeg et problem med at give frifragt eller bonne dem 2-300kr. De falder simpelthen fra.

Jeg ser en masse online shops i DK som sælger rammer, plakater osv og giver fri fragt. også til udlandet. Hvordan kan man sælge en ramme i A2/a3 størrelse til 300kr og fri fragt? Hvad gør jeg forkert? :)

AL slags input modtages tak!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

På pakkelabels er priserne til f.eks. Tyskland med GLS:

0kg til 1kgFra 85,00 kr.

1kg til 5kgFra 95,00 kr.

5kg til 10kgFra 115,00 kr.

10kg til 15kgFra 125,00 kr.

15kg til 20kgFra 135,00 kr.

Det er da ikke så voldsomt :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Giz:
Hvad gør jeg forkert? :)

Ganske simpelt du køber din fragt det forkerte sted.  Der er mange andre muligheder end pakkelabels.

Hvad du kan opnå af priser afhænger helt af din årlige pakkemængde. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)