Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer man videre med Magento shop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ven, som har brugt MANGE penge på en magento shop. Desværre står projektet meget stille. Shoppen er som sådan færdig men min ven kan ikke finde ud af at ligge indhold på.

Det er desværre noget jeg har set før, man sælger en shop og så står kunden hjælpeløs. Det er selvfølgelig også kundens ansvar at sætte sig ind i tingene, men jeg mener også at en leverandør bør gøre opmærksom på det arbejde der venter. Jeg har desværre ikke selv tid til at hjælpe, så jeg søger råd til hvordan min ven kommer videre.

Vil det være en ide at få hjælp af en studerende der har kendskab til magento? Det er jo primært blot frontend opgaver og produktoprettelse. Hvis ja, hvor finder man så den rette?

Hvad har andre gjort i lignende situationer?

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Æv for den da også!

Hvis det som sådan bare er produkter der mangler at blive lagt ind, så er der en del tutorials på youtube, som kan hjælpe. Det er ikke svært, når først man lige er kommet i gang. Til gengæld kan det være meget tidskrævende, hvis attributter/filtrering skal benyttes.

Jeg vil foreslå at din ven benytter google og youtube til at sætte sig ind i Magento.

Tilmeldt 5. Apr 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, desværre er det med attributer osv..

Jeg er helt enig! Der virker bare ikke til at være viljen/lysten til at lære det selv. Jeg har foreslået at få enten en fast samarbejdspartner eller få en medejer ind der kan varetage disse ting. Jeg tror hun hælder mest til det første.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke rigtigt forstå hvis hun har betalt en del for Shoppen at der fra leverandøren side har fulgt en oplæring med
Jeg giver selv altid oplæring og oprettelse af de første produkter med i prisen

På den anden side hvis hun har valgt billigste mulige leverandør f.eks her på amino freelancer , er hun også lidt selv skyld i det , der er mange der går efter billigste mulige pris og det er klart at hvis man tror man kan få en professionel IT til at levere en webshop med alt Service til få tusinde er man selv lidt uden om det

Nok Brok :-)

Hvis din veninde er interesseret i en fast samarbejdes partner på IT området , så er i velkommen til at kontakte mig ;-)

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Her et godt dansk sted at starte, mange fine artikler på dansk om hvordan man gør de forskellige ting, det koster en smule pr. måned. Nogle super dygtige gutter der står bag. 

http://www.wikigento.dk/

Ellers er det som tidligere nævnt bare igang med youtube videos, guides, tutorials mm.

Hvilken slags produkter er der tale om som skal sælges i shoppen?  Er det varer med mange forskellige atributter eller?

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aqr8

Det er rigtig uheldig hvis man man køber en løsning og ikke får uddannelse i hvordan man skal bruge løsningen.

Jeg har en online mediebureau www.viincera-mgt.com som bl.a. laver Magento løsninger til små og mellemstore virksomheder. I er velkommen til at kontakte mig sådan din ven kan komme luften.

Jeg er overbevist om at vi sagtens kan hjælpe din ven videre, men hvis vi ikke er den rigtige partner fortæller vi det med det samme.

Venlig hilsen

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke hun har viljen og lysten til selv at lære det skulle hun aldrig have købt webshoppen. Mit bedste råd: forsøg at få den solgt for et meget lavt beløb, og ellers så luk ned den og se det som lærepenge.

Uden engagement får hun aldrig succes.

PS: Det er nemt at lære - der findes ufatteligt mange tekst-guides og video-guides på nettet, så manglende informationskilder er ikke en undskyldning.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 5. Apr 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe, jeg er som sådan ret enig. Dog kan man også drive en webshop uden at være ekspert i cms og frontend. Det kræver bare at man har en med som kan lave disse opgaver. Man kan jo stadig godt have et stort engagement i feks at skabe salg, finde produkter osv. Men før hun kan træde ind i disse roller er shoppen jo nød til at blive færdig og publiceret. Og som sagt, jeg er enig.. arbejdshandskerne burde findes frem. Men projektet har stået på i rigtig lang tid, så forstår godt hvis motivationen er væk. Jeg mener det efterhånden har varet et par år - stadig uden en shop online.

Det kan også være løsningen at den bare skal opgives og sælges - men det er heldigvis ikke mit valg!

Jeg spørger mest til råds herinde fordi jeg gerne vil hjælpe med at finde en løsning til hende :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er præcis den vurdering der skal tages sammen men kyndige folk på området. Hvis hun har arbejdet i 2 år på at få dette projekt i luften, så kan hun sagtens drive en Magento webshop.

Det kræver formenlig at hun får nogen andre til at overtage driften af løsningen, og fokuser på at få den i luften frem for mindre vigtige detaljer. Alt for mange web shop ejere glemmer at deres ideer ikke har nogen værdi før de har kunder på sitet.

Håber det giver mening

VH Michael

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)