Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Jeg har en idé!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude, 

Som overskriften lyder, så vil jeg høre Jer derude om, hvordan man skal bære sig ad, hvis man selv føler, at man har en god og innovativ idé? 

Her tænker jeg en app - og det er bare hypotetisk set, da jeg ingen erfaring har med iværksætteri m.m.

Er 20 år, studerer til markedsføringsøkonom, kvinde. 

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabina

Det kommer vel an på om det er en ide der kræver økonomi til at udvikle, såsom en app eller en produktion af et produkt/prototype? Hvis det er konsulent/freelance arbejde du tænker på, så er det bare at komme igang med at lave en hjemmeside og starte i dit netværk, etc. 

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor langt er du med din markedsførings økonom uddannelse? Nogle de steder der uddanner markedsførings økonomer har iværksætteri som valgfag senere i uddannelsen.

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Se i din indbakke
Det kan være at jeg kan hjælpe
Jeg kan fortælle dig om de apps jeg udvikler også kan du vurdere om det er noget du kan få lavet hos mig
Prisen skal vi nok finde ud af!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er faktisk lige begyndt med valgfag med entrepreneurship, så det er vi allerede i gang med :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er faktisk lige begyndt med valgfag med entrepreneurship, så det er vi allerede i gang med :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)