Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside med sofaborde - Feedback, ris & ros

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

kan også se når man vælger farve står der i parantes +75kr - og det er kun der der står hvad tingene koster ekstra - alle andre valg ligger bare prisen oven i prisen. jeg ville enten vise det på samtlige valgmuligheder eller slet ikke. (personligt nok på alle da det giver en gennemskuelighed)

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Furbo:

Hmm det lyder mærkeligt, den kommer fint frem ved mig. Den ligger i bunden af menuen man trykker ud i toppen, eller det skulle den gerne :)

Hvilken telefon bruger du? :)

Den ligger skam også i menuen her på min Nexus 6P (Android) telefon, men overvej alligevel at flashe den på din forside for mobilbrugere og eventuelt også for desktopbrugere. Hvis produktet er vigtigt for dig, fortjener det vel også en CTA på forsiden?

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Ideen er fed, og dine priser ser ok ud.

Rent visuelt føler jeg at siden er lidt bleg, og kunne godt mangle noget pang. Som det tidligere er nævnt, så kunne din slider godt loade en smule hurtigere. Evt. skifte mellem flere design muligheder (Så jeg bliver præsenteret for 2-3 bordplader sort, rød eller grøn måske)

Fonten i slideren ser lidt kedelig ud.

Så kunne jeg helt vildt godt tænke mig at se en grafisk randering af mine valg i builderen. Så jeg faktisk ser bordet blive bygget, og se forskellen mellem mine valg. Ellers har jeg kun min fantasi. <- Håber det giver mening.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Tusind tak for alt jeres feedback! :)

Jeg har helt sikkert noget at få dagen til at gå med nu :D

@Jesper

Jeg forstår godt problematikken i ikke at have en "grafisk rendering" af det produkt man sidder og bygger, men jeg har desværre ikke tiden eller kapitalen til at lave noget så omfattende. Mit håb var at de her "mere info" bokse ville være hjælp nok, og hvis det bliver en succes, vil det også helt klart være noget af det første jeg undersøger om der kan lade sig gøre. Men jeg forstår udmærket problemet i at den ikke er der, det føles som om det lige er den der mangler for at gøre det komplet :)

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Du kan med fordel prøve at køre din side igennem her:

Flot side og super idé med produkt generatoren. Savner dog et synligt kontakt nr.

Håber overstående kan bruges.

Rigtig god dag!Smile

Dbh.

Rasheed

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasheed

Tak for svar :)

Har kørt den igennem dit analyse værktøj, og fandt lige et par ting jeg havde glemt, så det var helt perfekt :)

Har også tilføjet kontakt nr i footeren nu. Havde faktisk næsten lavet den, det var bare ikke blevet aktiveret af en eller anden grund :)

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Var så lidt, Patrick.

Godt at høre, det kunne brugesSmile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det er en flot side

jeg savner cvr nummer i fodnoten på siden 

social medier  sæt der det med sine farver facebook og få gerne google plus på siden det giver lidt seo

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)