Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside med sofaborde - Feedback, ris & ros

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Har i den sidste måned gået og leget lidt med en ny hjemmeside, som så småt er ved at være på benene.

Derfor kunne det være super fedt hvis i havde nogle inputs til siden, imens jeg får styr på de sidste småting. Jeg er stadig ved at oprette produkter på siden, så ja der kommer flere end dem der er nu ;)

Selve hjemmesiden: http://sofabord-online.dk/

Nu tænker du nok at det er da en rimelig normal, her sker ikke så meget hjemmeside, men jeg har brugt rigtig meget af min tid på at udvikle en produkt generator, som jeg ikke har set andre steder før. Der er tale om en, hvor du kan designe dit eget sofabord helt ned til mindste detalje. Denne er jeg meget interesseret i at få feedback på, da jeg tror jeg har stiret mig lidt blind på det over den sidste måned, og trænger til nogle friske inputs :)

Hvis i falder over noget der ikke virker, eller et sted der mangler hjælpe tekster, må i også meget gerne sige til, da jeg lidt mistede overblikket her hen mod enden.

Link til produkt generatoren, hvis den ikke var indlysende på forsiden :P  http://sofabord-online.dk/design-dit-eget-sofabord

Er også lidt interesseret i at vide hvad i syntes om hele idéen generelt. Er det et fedt alternativ? Er det for kompliceret? Er det lige tilpas?

Venlig Hilsen
Patrick

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fin side.
Jeg har en lille kommentar:
Der, hvor der står: "Flot sofabord i flot højtrykslaminat og sorte massive egeben", irriterer det mig, at der ikke er et afsluttende punktum. :-)

Mvh.

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par hurtige observationer:

Betalingskortlogoerne linker til themeglobal.com. Det giver ikke meget mening. Danskerne er i øvrigt kræsne mht online betaling og foretrækker dankort. Du kan miste meget salg ved ikke at tilbyde betaling via dankort.

På siden http://sofabord-online.dk/design-dit-eget-sofabord bør du lave billedet om til tekst. Søgemaskinerobotterne kan fortsat ikke læse billeder og googlebotten er begyndt at vægte indhold over folden.

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge for feedback :)

Har rettet både "stavefejl" og links på kort.

Men ved ikke helt om jeg kan skifte billedet ud med tekst, da det blot er produkt billedet der har den position. Det ville nok kræve at der blev lavet noget specielt i koden til netop det "produkt". Jeg kan dog sagtens følge dig, og har også prøvet at skrive rigtig meget tekst i beskrivelsen under, for jeg ved hvor meget Google elsker det :)

Men jeg vil helt sikkert prøve og undersøge om det kan lade sig gøre :)

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu giver det så mening at det er et billede, når det er et produktbillede - jeg undrede mig også over at jeg kunne klikke billedet op i en popup (hvilket slet ikke giver mening :)

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tog jeg lige et kig på siden via min mobilos.

Den fine CTA (Design dit eget sofabord) mangler (eller er skjult i den mobile menu). Du kan overveje at lave en tilsvarende CTA synlig på mobile enheder på forsiden og skjule den for desktop browsere.

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

mine input -

* dit banner tager alt for lang tid om at blive klar med alle oplysninger

* går man ind på f.eks Træ - så under filter i left sidebar har du "seneste" og "information"

information har du ligeledes i footeren så den giver bare ekstra meget spacing på siden og ser rodet ud.

under menupunktet 3 har du en god lang tekst (har ikke læst den, men godt for seo), det har du ikke på laminat og linolium, ligeledes har du ikke filter på de andre så der ser "seneste" ikke så malplaceret ud som på den med filter - dog synes jeg filter mangler på de 2 andre menupunkter.

* din knap "design dit eget sofabord synes jeg personligt ville se pænere ud hvis det var flat (altså uden skygge) da resten af sidens knapper og logoet er flat.

* billedet på design dit eget sofabord ville jeg lave til tekst som tidligere beskrevet er google gladest for tekst. Knapperne er meget runde på "mere info" - her ville jeg synes det var pænest hvis de havde samme runding som knappen i toppen. Jeg ville nok selv gå med et mere diskret "info-ikon" istedet for en "mere info knap" - det virker meget rodet med 6 mere info knapper på samme side - alternativ måske få mere info knapperne til at stå aligned under hinanden

* jeg kan se du ikke bruger short description - det er ofte med den du fanger kunders opmærksomhed - personligt tog det mig en del tid at komme ned til den laaaaaange forklaring om bordet og min overbevisning er at mange slet ikke læser det da der er for meget - men det er godt for SEO. Derfor ville jeg bruge short description til at fange opmærksomheden med nogle få facts.

* kontaktoplysninger mangler - man skal ind under kontakt os for at finde information - dette vil jeg klart anbefale at have i footeren ved betalingslogoer, eller i headeren så folk nemt kan finde oplysningerne.

* footeren skriver du "omkring os" - jeg ville nok kalde det om os - omkring synes jeg lyder forkert

* på siden fragt bruger du 3 forskellige skriftstørrelser , det ser mærkeligt ud

* i dine betingelser flyder dine under-overskrifter ind i teksten da de har samme farve og samme størrelse. du skriver ligeledes at din returformular kan findes HER - men HER linker ikke til noget.

* hjemmeside og skrift er meget lyst - hvid med lysegrå tekst , synes der mangler nogle billeder/bannere på undersiderne, de er meget "kedelige" at se på.

* sitemap ville jeg nok skjule , der er ikke mange shops der har sitemap  og med så få menupunkter er det ikke rigtig nødvendigt.

*overskriften EKSTRA i footeren, synes jeg lyder forkert - hvad er der ekstra ved det indhold?

* på gavekort siden står der at beløbet skal være mellem %s og %s

jeg har ikke læst alt tekst, men mit overordnet indtryk er der mangler billeder og at farverne lidt flyder sammen med lysegrå på hvid.

Håber det kan bruges

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm det lyder mærkeligt, den kommer fint frem ved mig. Den ligger i bunden af menuen man trykker ud i toppen, eller det skulle den gerne :)

Hvilken telefon bruger du? :)

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tusind tak for kanon feedback, det kan helt sikkert bruges :D

Jeg giver dig ret i mange af de ting du nævner, især omkring designet, som også er der jeg har brugt mindst tid. Det er helt sikkert noget jeg vil bruge dagen i morgen på at få kigget igennem, og se om jeg kan komme på en løsning der giver et bedre look igennem hele siden.

Tekster er ved at blive skrevet, så de kommer også på inden så længe, og det samme med filter osv. Der skal bare lige oprettes produkter i de kategorier inden jeg kan sætte filter til ;)

Men det her var lige hvad jeg havde brug for! Et par friske øjne til at fange alle de småting hist og her der er forbigået øjet imens man har koncentreret sig om noget andet. 

Tusind tak for hjælpen.

Hvis jeg må spørge, hvad syntes du som om selve konceptet? Altså omkring den her produkt designer. Hvis man ser bort fra diverse små design fejl, og kun tænker i brugervenlighed / om det er noget folk kan bruge? 

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

så lidt - og ja man kan stirre sig blind på tingene - er selv i samme fase som dig pt med min shop.


Jeg kan godt li ideen med at man kan bygge sit eget - synes dog den er lidt rodet med bokse der kommer frem og forsvinder - jeg ville måske hvis muligt bygge den mere i etaper - tænk på hvis du f.eks skal finde drivere så skal man først ind og vælge område, så kommer man til næste punkt hvor man vælger operativ system, og så videre til næste hvor man vælger sprog f.eks

her kunne du hvis muligt lave så man først skal vælge bordplade type og alt andet er skjult, derefter tykkelse > kant > farve > ben > behandling osv.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)