Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg på nettet - regler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg arbejder på at lave en webshop hvor jeg sælger plakater. Jeg er ikke oprettet som virksomhed, og jeg forventer ikke at tjene over 50.000kr om året.

Betalingen foregår sådan, at der sendes en bestillingsliste fra hjemmesiden og jeg anmoder betaling via mobilepay til det oplyste tlf.nummer. Altså er der ikke en betalingsfunktion som sådan. Mit spørgsmål er - om der er nogle regler for at der skal laves en "betingelser og fortrydelsesret" side, eftersom det hele foregår ret stille og roligt? Eller om der er andre regler der skal tages højde for?

Jeg oplyser naturligvis indkomsten til B-indkomst. Det er ikke fordi jeg er ude på at snyde!!

På forhånd tak,
mvh Signe

Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Slike dokumenter blir vel i første rekke benyttet for å avskrive ansvar. Der bør du gjøre den besøkende klar over at enkelte av produktene kan være utsolgt, at de kan bli skadet under transport etc. At returretten kun gjelder for prisen av produktet og kun i en viss periode etter kjøp.

Det er i din egen interesse og ha dette dokumentet tilgjengelig og sørge for at den besøkende aksepterer innholdet i den.

Men hva Spiser Egentlig en Veganer? Få inspirasjon og middagstips!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset virksomheds nr eller andet, skal du følge de helt almindelige regler for returret og angive dem på hjemmesiden. Du er virksomhed, uanset CVR eller ikke

Du skal også have mobilepay online aftale som erhverv, uanset CVR eller ikke, ellers kan du slette din konto og give dig store problem

(momsgrænse er når det er åbenlyst man vil OMSÆTTE over 50 t på en hver 12 mdr periode - ikke tjene)

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)