Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce - Hvordan ændre man en sidebars position

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er der nogen der ved hvordan man ændre sidebaren i WooCommerce. Det jeg tænker er når man klikker på et produkt. Som standard er sidebaren i højre side, men jeg vil gerne have den i venstre.

Håber nogle kan hjælpe!

Mvh.

Christina

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christina

Det afhænger af det pågældende tema du har valgt. Visse temaer har udvidet indstillinger til brugen af sidebars, andre er meget begrænsede på det område. 

Tilmeldt 2. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Tjek udseende -> tilpas :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christina

Hvis man kan gøre det i temainstillingerne, ligger det typisk under Udseende->Tilpas eller Udseende->Theme options. Ligger det ikke derinde (kig godt efter:-)), så kan du ikke umiddelbart skifte positionen i dit tema.

I så fald skal du lave en ny - eller ændre den nuværende - skabelon for visning af et produkt.

Du er velkommen til at skrive til mig på kontakt@jessenmedia.dk hvis du har brug for hjælp til dette. 

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger temaet Divi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har denne mulighed i mine tema-installeringer. Men når man klikker sig ind på et produkt, vil sidebaren altid være i højre side, lige meget om jeg vælger venstre sidebar, rød sidebar eller fuld bredde.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til, at dette kun er for "forsiden" af shoppen (butikssiden) samt kategorisider, hvor du ser produkter inden for en given produktkategori. Og altså desværre ikke på den enkelte produkt-side. Sådan ser jeg det i hvert fald. 

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er også korrekt.

Jeg kan godt finde ud af at ændre det, hvis jeg trykker højre-klik på siden, og derefter finder koderne til siden. Det er der bare en linje som skal hedde venstre-sidebar i stedet for højre-sidebar. Spørgsmålet er så lige hvor de ændres hende, kunne godt forestille mig at det var i koderne til WooCommerce. Mvh. Christina

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Ja det er nok et sted i koden, men vil tro, det er i dit Divi tema et sted. Du er velkommen til at sende mig et link pb, så kan jeg lige se på det.

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan næsten altid finde nogle brugbare kode-modifikationer til fx at flytte sidebaren ved et konkret tema ved at Google lidt rundt. 

Fx ser det her fornuftigt ud for mig: http://www.eleganttweaks.com/divi/left-sidebar-woocommerce-amazon/

Men det kræver du er fortrolig med enten at lave et såkaldt Child Theme eller evt. har en plugin hvor du kan smide koden direkte ind. Simple Custom CSS-pluginen virker fint for mig med den nyeste WP-version og tema Twenty Sixteen, men har ikke testet med et andet tema + Woocommerce.

Og husk at tage backup, inden du prøver at tweake noget selv :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)