Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det i servicebrancen opsvinget har efterladt en lomme af uudviklet potentiale?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

skovkjer:
Den lagde du selv lige til højerbenet Bjarne

Åhh ... havde håbet på at ingen var SÅ kvik – men der tog jeg åbenbart fejl!! YesBig Smile

Fra Vamdrup
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne er generelt steget de sidste godt 1,5 - 2 år på serviceydelser i form af rengøring, i nogle områder hersker der vinduespudsere der får en rigtig god pris for deres arbejde, netop fordi ingen vil være vinduespudsere, der findes "sæsonpudsere" som når vejret kommer under 5 grader stopper og brænder kunderne af, så findes der de rigtige - dvs. de få der er som pudser seriøst.

jeg kan ikke sige dig hvor meget priserne på rengøringsydelser er steget, men det er mere end 10%, hvilket også var tiltrængt efter en lang periode at have været et rent ludermarked/sortbørs handel.

det går den rigtige vej for servicebranchen, men det kræver også sit at få personale og at få det til at køre.

Jeg har selv været 18 år i branchen, de sidste 4 år som selvstændig.

flere kunder er villige til at betale for en god og seriøs service, det medfører også man har de rigtige folk til opgaverne, hvilket også medfører en højere timeløn end overenskomsten.

_______________________

Revidan.dk - Rengøring - Vinduespolering - Facaderens - Algebekæmpelse

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)