Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fysisk poker-website projekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg er igang med - som hobby - at lave en pokerside fra bunden, som jeg ønsker skal sælge fysiske poker billetter. Jeg skal selvfølgelig i kontakt med spillemyndighederne, men dette er ikke rigtigt mit problem. Jeg er rimelig erfaren med HTML, PHP, JAVA osv. da jeg arbejder en smule med det på mit job (ingen fyrste til det), men når det kommer til penge systemet har jeg problemer. Lad mig lige opridse hvad jeg er igang med:

Jeg vil gerne have at brugere kan indbetale/udbetale penge, have en bruger-balance, se historie osv, - you name it. Dertil skal de kunne bruge deres bruger-balance til at købe tunerings-billetter på siden. Disse billetter kan de så møde op med i fysisk forstand og deltage i en fysisk tunering et sted. Tunerings tilmelding forgår ved følgende: F.eks. hvis alle deltagere (f.eks. 10 ud af 10 spillere) køber en billet inden for tidspunkt X, så får alle 10 spillere tildelt en billet på mail, og jeg modtager alle de 10 spilleres penge (pris pr. tunering * 10 spillere). Er der ikke mødt nok op inden for tidspunkt x (f.eks. kun 6 ud af 10 spillere), så modtager de 6 tilmeldte deres penge tilbage til deres bruger-balance på websiden, - og her har de en mulighed for udbetaling til deres bank konto. I dette tilfælde modtager jeg naturligvis ikke nogen penge.

Mine spørgsmål er følgende: 

Kan dette integreres med html, php, - jeg tænker f.eks. mht. keditkort gateways?

Hvordan kan det gøres sikkert ? Jeg skal vel have noget SSL certifikat?

Er der lovgivning for hvornår man må håndtere "andres" penge på sin webside? Jeg tænker ikke spillemyndigheder her.

Nogen forslag til hvordan jeg griber dette an, og hvor skal jeg starte?

Håber at høre for nogen og hav en god dag!

Mvh

Frantz

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at få lov at holde penge for såkaldt "3. part". Måske er løsningen at få en samarbejdpartner der allerede er godkendt til dette. Det er ikke noget man lige gør.

Advokater o.lign. har en klientkonto, og derfor må de godt gøre det.

Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du mener ikke der er nogle modeller, hvor man kan gøre det selv? Jeg skal ud i et samarbejde ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frantz

Prøv at tage fat i PensoPay. Jeg har en idé på tegnebrættet, der kræver lidt af det samme. Nemlig at jeg midlertidig skal "opbevare" nogle af brugernes penge. Det kræver, at man får en særlig indløsningsaftale, hvor du kommer til at stå som det man kalder "super merchant". De kunne godt lave en aftale og finde en indløser til mit projekt. 

Ring til dem og forklar dit projekt, måske kan de gøre det samme for dig. De ved meget om det og har sikkert gode ideer til dig. 

Og ja, vil anbefale du også får et SSL certificat ikke mindst for at vise dine kunder, at du er seriøs og til at stole på.

Og ja, det kan sagtens integreres. Pensopay anvender Quickpay som betalingsgateway, så det er i princippet den du teknisk skal have sat op. 

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - Ville egentlig bare lige høre om du nogensinde fik denne hjemmeside op at stå? Synes nemlig det lyder som en fed idé. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)