Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Droppe Shopify - hvad er nemmeste løsning?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er hurtigt blevet træt af Shopify pga. mange ting - mest på grund af deres forfærdelige support og manglende features. 

Hvad er den nemmeste løsning hvis jeg skal flytte til et andet shop system, er det overhovedet muligt at importere theme samt produkter/indhold? Tænker at det nok ikke er muligt og at jeg må starte forfra, men vil lige høre herinde, det kunne jo være at der var nogen der havde stået i samme situation.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bedste råd jeg kan give dig er at sørge for at få alt dit data exporteret fra shopify og find dig en udvikler der kan den shop du ønsker at flytte til

Med dit exporteret data er de fleste udvikler istand til at få lagt dine produkter og kunder ind i det nye system

Dit thema kan ikke exporteres, men hvis det skal ligne det nuværende er det en stor hjælp for din udvikler at kunne se det på din nuværende shop under udvikling af den nye

Hvis det er noget du selv vil igang med så kan du vedr dit data kigge på denne side

http://www.shopping-cart-migration.com/shopping-cart-migration-options/1044-shopify-to-magento-migration

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle gerne være muligt at eksporter alle dine produkter i csv eller xml format så de kan importeres ind i nye systemer. Jeg tror desvære ikke at det er muligt at flytte selve temaet til en anden løsning, men som der er blevet nævt kan det efterlignes hvis du sørger for enten holde siden oppe eller tage nogle screenshots af den (jeg tænker også at den muligvis ikke helt kan kopires hvis der ligger en copyright på designet).

Hvis du er interesseret kan jeg hjælpe dig med at lave et WordPress / WooCommerce tema til dig. Jeg bygger dem op fra bunden af, så du kan få alt lige som du vil have det, og så vil jeg selvfølgelig gerne sætte dig ind i hvordan du bruger systemet og hælpe dig med evt. problemer. Min email er laura@nextdouble.dk og vores hjemmeside er www.nextdouble.dk.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Forfærdelig support

Manglende features

Der er godt nok en verden til forskel for hvordan vi hver især opfatter ting.
Personligt synes jeg deres support er noget af det bedste jeg har oplevet, det samme med udbudet af applikationer og features.
Jeg kan da godt have mine tvivl om, om du finder noget "out of the box" der er ligeså godt.



Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Pandi Web ApS Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du kan sagtens eksportere og importere data til et nyt system, men ville anbefale du får en udvikler til at gøre det for dig. Temaet er straks mere besværligt, men her kan en udvikler også hjælpe dig.

Ift. hvilket system der passer til dig kan jeg anbefale at bruge hvilkenshop.dk til at få en ide om, hvad der passer til dig så du ikke ender med et system du ikke er tilfreds med :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)