Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min SEO blevet forværret ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor alvorligt skal jeg tage det her ?

Ved at få hjælp til at få SEO optimeret mit site af nogle fra Indien men nu ser jeg at det blot har skadet mit site med 5% eller er det blot noget midlertidigt ?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke lige hvordan din side var før, men en del af problemet kunne være den høje loadtid som du har på din hjemmeside

Jeg kan også se at der er nogle ting som fejler når jeg går ind på siden, hvilket nok er medvirkende til både den dårligere SEO og høje loadtid.

Men kort sagt så ja det skader lidt, jeg kender dog ikke det tool og kan derfor ikke sige hvor præcist det er.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved ikke om dette har relevans for dig, men jeg prøver.

Jeg læste engang, at hvis man kopierer noget fra andre sider, så bliver ens SEO alt andet end optimeret. 

Ydermere - uden at lyde som DF (småracistisk) - så kunne det muligvis være, at de Indere måske ikke var så gode? Jeg har selvfølgelig intet belæg for dette. Jeg ved godt at Indere typisk er MEGET skarpe til IT og andet.

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er jo, ja! - Det viser dit tool ganske tydeligt.. Jeg kender dog ikke det tool og ved ikke hvilke parametre det måler på!?

Hvis du kan sende et link til din hjemmeside vil jeg gerne taget et hurtigt kig på den helt uforpligtende :)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Ja ok.. en sådan side er jo ikke sådan lige at gå til rent SEO mæssigt da den jo favner utroligt bredt, og samtidig ikke rigtig har noget indhold, men bare henviser videre til andre sider.. det er nok lidt uden for min ekspertise her og er også usikker på hvordan Google ser sådanne link sider i dag.. (Det er jo noget man mest brugte for 10 år siden)

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at få styr på det helt basale og sørge for at optimere siden så du har en god score i ySlow, Google Pagespeed Insights m.m. - Som du kan se her er der massere at tage fat på (i særdeleshed på mobilversionen):

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Flinkcentralen.dk&tab=mobile

Tjek evt. også følgende:

http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering/

http://seositecheckup.com/seo-audit/linkcentralen.dk

Og så vil jeg i øvrigt fraråde outsourcing til Indien eller andre "billige" lande.. Det er typisk kun noget du får succes med hvis du selv er en dygtig udvikler og samtidig er en dygtig projektleder, og dagligt evaluerer med temaet.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker..

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

I og med at opplastingstiden har økt med 3.3 sekunder, så kan det være at det er nettopp disse 3 sekundene som resulterer i nedgangen.

Har det blitt lastet opp noen større bildefiler, eller lagt til noen plugins (eller annet) som har forlenget tiden?

Men hva Spiser Egentlig en Veganer? Få inspirasjon og middagstips!

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er såmænd bare din øgede loadtid, du ser resultatet af.

Du burde bekymre dig en del mere over, den enorme mængde internationale links af elendig kvalitet din indiske venner opbygger til dit domæne.

Det er den direkte vej til en Penguin straf i Google.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas ja den tanke har jeg også haft men i værste fald kan det vel rulles tilbage eller er skaden så sket permanent ?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)