Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobportal - jeres mening om facebookside.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Min jobportal er snart på vingerne, men jeg vil værdsætte jeres mening.

Jobportalen henvender sig til unge mennesker, og jeg er kun i gang i Silkeborg. Jeg skal til at lave en facebookside, og jeg er kommet i tvivl. Skal jeg lave en side, som hedder "job til unge i Silkeborg", da jeg kun er i Silkeborg og så udvide til Skanderborg fx - derefter lave en ny side "job til unge i Skanderborg". Eller skal jeg have samlet det hele på en side?

Meningen er at dele nogle få jobannoncer på facebook, men at majoriteten af jobs skal være placeret på hjemmesiden. Facebook skal henvise til min hjemmeside.

Jeg håber I forstår - sig hvad I tænker!

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

For nogle år siden da en af de store spillere skulle have et nyt look til deres Elev Portal var jeg med og vi så efter lanceringen en stigende effekt på facebook. Jeg kan huske at se på statistikerne at flere unge faktisk rejste ret langt for at få den elevplads/ung job som de søgte.

Så hvis det var mig så ville jeg lave en stor og som du selv skriver så promovere nogle få, du behøver jo ikke at skrive KBH eller Aarhus på facebook. Hvis folk klikker på linket kan de jo kigge lidt rundt og se om der er noget andet for dem.

De fleste søger jo ikke kun et sted, så held og lykke med arbejdet.

P.S. Et link til din kommende side her på Amino vil da ikke skade ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

http://jobtilunge.dk, værsgo. :-)
Meningen med min side er ungdomsjob. Altså, fx en 16'årig som arbejder i Føtex efter skole.
Tak for din kommentar!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)