Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Wordpress

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 93
Fra  4yourpet.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er din bedste ven Smile

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=google%20make%20your%20first%20webshop%20wordpress

Hvis du vil gøre det selv skal du nok sætte dig for bruge google en del under vejs, jeg kender dessvære ikke lige nogle gode værker til at starte fra bunden.

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 93
Fra  4yourpet.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for svaret. Har prøvet at google det, men synes ikke jeg fandt noget. prøver dette. Er dog ved at komme frem til at jeg måske skal betale mig fra det.

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg jo ikke hvad dine kundskaber inden for programmering er, men hvis du ikke er noget inde i det ville jeg nok anbefale dig at betale dig fra det. Enten ved at få en til at lave det hele, eller ved at finde en service som gør det meste for dig.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg har en klar i mid-slut april, jeg ved ikke om du kan vente ? :-) 

Prisen er endnu ikke fastgjort, da bogen ikke er færdig skrevet. Hvis jeg kan få din mail kan jeg sende en indholdsfortegnelse. 

www.eWordpress.dk (siden er ikke færdig endnu!)

MVH,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 93
Fra  4yourpet.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan den også bruges af "dummies"Wink

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 93
Fra  4yourpet.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået webhotel og derigennem fået Wordpress. Så der er ingen programmering, men det er dæl´me omstændelig alligevel, når det er første gang.Big Smile

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Henry246:

Hej

Kan den også bruges af "dummies"Wink

Har den i test af 2 folk pt, en dj, vinze & min mor (som slet ikke er IT kyndig!), og de har begge kunne følge den på nær et punkt som jeg lige skal have kigget nærmere på. Udover bogen kommer der også til at være en video guide til hvert punkt, som viser det hele visuelt. 

Altså bogen forklare alt fra hvordan du køber webhotel til hvordan du laver en hjemmeside og webshop, ALT forklaret omkring kontrolpanelet herunder hvor man ændre hvad. Så bogen kan bruges som komplet guide men også et "hjælpende hånd", til at forklare diverse ting i kontrolpanelet.

Selve bogen er bygget om omkring temaet Divi, hvilket jeg varmt kan anbefale for "dummies", det har drag and drop og jeg hjælper dig gerne i gang med det :-)

Hvis du vil have en fuld indholdsfortegnelse kan du sende en mail til sebastianhoerberg@gmail.com så sender jeg den senere idag :-)

VH,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Henry246:

Hej

Er der nogen der kender en god hjemmeside evt. bog om, hvordan man laver en webshop i Wordpress?

Hej 

Du kan alternativ se min start guide til hvordan du kommer igang her. 

Good luck

Jannik

Fra Ry
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Fra  lansky.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil lave en webshop og ikke engang ved det basale om wordpress, så overvej om du ikke skulle købe dig fra det med Shopify f.eks.

Selvstændig med affiliate og webshop ved lansky.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)