Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man betale amino + med bankoverførsel?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!


Jeg har forgæves forsøgt at finde svar på dette, så nu spørger jeg her?

Kan jeg købe amino + medlemsskab uden dankort.

Jeg har intet ønske om at have dankort tilknyttet min virksomhedskonto og gider ærlig talt ikke bruge mit private kort!

Er klar over at Amino ikke kan spekulerer i at jeg glemmer at framelde mit + medlemsskab, men hvis det er så godt som de prædiker vil jeg jo nok lave en fast overførsel :-)


Summa summarum:

Er der nogen der ved om dette er muligt?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det kan man desværre ikke. Alt er automatiseret for at gøre det så billigt som muligt, så vi er ikke gearet til en manuel overførsel.

De bedste hilsner

Martin

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Det lyder selvfølgelig ret fornuftigt :-)

PS: Kan vi ikke lave en aftale om at jeg får lov til at lave et enkelt godt tilbud til Aminos brugere uden at være + medlem, mod at jeg kommer med et middelstort sønderjysk kaffebord til Amino næste gang jeg er i Kbh? :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var vrøvl. Et sønderjysk kaffebord er per definition ikke middelstort :-) 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Bruun Rasmussen:
Jeg har intet ønske om at have dankort tilknyttet min virksomhedskonto og gider ærlig talt ikke bruge mit private kort!
Ordet "gider" - lægger rigtig op til imødekommenhed ... specielt hos iværksættere ......så held og lykke med at komme igennem med dit ønske om hjælp ....

PS. En anden ting er at du så ikke har et dankort tilknyttet din virksomhed - det virker nu noget underligt. Mange steder skal man netop bruge online betaling for ydelser og ligeledes er det da langt lettere at holde styr på firmaets finanser/udgifter når der bruges kort. Så overvej du om du ikke skal ind i den fagre nye verden på dette område. Hvis du altså gider .... Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit fine indspark :-)

Jeg driver primært min virksomhed for sjov. Det har hidtil ikke været noget problem at betale for de varer jeg har købt herigennem med en bankoverførsel.

At jeg ikke gider bruge mit eget dankort når jeg handler igennem min virksomhed synes jeg ærlig talt ikke har noget med at at være imødekommende eller ej. 

At betaling med dankort kontra betaling med bankoverførsel skulle gøre det langt lettere at holde styr på mit regnskab har jeg også lidt svært ved at se :-)

Hvor om alting er, så kunne jeg måske godt have brugt andre ord, men jeg valgte altså bare at være ærlig.

Ugidelige hilsner


Anders

PS: Jeg har haft og er i gang med at starte andre virksomheder også. Her regner jeg med at tilknytte dankort til virksomhedskontoen :-) 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders

Skriv til mig på nro@amino.dk så vinder vi en løsning til dig :-) 

/Niels

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gider jeg godt :-)

Vi skrives ved

De bedste hilsner

Anders

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)