Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt video

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har prøvet lidt kræfter med at lave nogle produkt videoer på min kanal: Camilla's Reviews, som var til TasteUSA og Duck In A Box. Jeg vil rigtig gerne prøve kræfter med at lave flere af disse produkt videoer til andre virksomheder, og måske til små virksomheder som godt kunne bruge sådan en spændende lille video. :-) Jeg er ikke særlig stor på YouTube, men den er også helt ny min kanal - Håber selvfølgelig den vil vokse sig størrer... 

Hvis man gerne vil se de to videoer jeg har prøvet at lave for de to virksomheder, så kan man altid søge på mit Yt navn: Camilla's Reviews, så kan man se dem der. 

Hvis der evt. er nogle der måske godt kunne bruge sådan en video som jeg har lavet til de to virksomheder, så laver jeg det gratis - kræver selvfølgelig at jeg har produktet, som jeg kan lave video af. :-)

Jeg ønsker jer en god aften.

Med venlig hilsen

Camilla

Mail: Millalot@hotmail.com

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Nu har jeg dessvære ikke lige nogle produkter som ville være passende at sende så jeg må nøjes med at komme med lidt feedback til dig, håber at det er okay. :-)

Det meste er rimelig godt filmet og klippet sammen, men jeg syntes lidt at du mangler selve review delen? (hvor du siger/skriver hvad du mener om produktet)

Held og lykke 

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja, det er også det jeg vil lave nogle af i fremtiden. De to videoer jeg har lavet, er lidt anderledes og der taler jeg ikke om produktet, men viser måske lidt mere en 'reklame' af det. Det er fordi jeg gerne ville prøve, at lave lidt anderledes. :-) 

Selvfølgelig vil jeg i fremtiden lave 'rigtige' reviews videoer. :) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Millalot

Jeg har kigget på dine videoer, og har lige lidt konstruktiv kritik,
som jeg håber du kan bruge.

1. Generelt så sørg for at holde dit kamera, eller smartphone "stille" når du filmer
eller køb et stativ  - det virker vildt irriterende at se på flagrende optagelser.

2. Når du laver video, og hvis du vil bruge det som appetitvækker for at lave 
flere, så lav en hvor du får dit budskab ud, og kommer til pointen, så dine kunder ikke er
i tvivl om hvad det er du vil fortælle, vise, sælge, etc.

3. Du skal ikke undskylde at din Youtube kanal er ny, det har ingen relevans og værdi, og er
fuldstændig ligegyldigt, det bedste man kan gøre er naturligvis at få implementeret videoer som er produceret
til at lægge på sin egen hjemmeside - det giver mest trafik og SEO værdi, og trafikken forbliver på sit eget domæne
håber det giver mening ?

4. Slutteligt vil jeg da anbefale dig at komme igang, tilbyd videoer lidt billigere i starten, 
og hæv priserne når du har fået mere erfaring, og knowhow, og har lært at holde dit kamera stille Cool Yes

Med venlig hilsen.

Per (videobixen.dk)


 

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, kan selvfølgelig bruge gode råd. :)
Den måde jeg vil filme de videoer på jeg har lavet var at holde kamaret håndholdt, så derfor i sær i den første video rystede jeg meget med kameraet, og det må jeg jo bare arbejde på, men syntes nu ikke det ligefrem ødelægger videon. ;-)

Jeg vil tage kritikken til mig og blive bedre. Tak! :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)