Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er vigtigst for jer?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino

Jeg skriver dette indlæg, i håb om at finde ud af, præcis hvordan vi skal målrette vores kontakt til potentielle kunder.

Here goes:

Hvad er vigtigst for dig, når du bestiller tryksager?

  • Priserne skal være overskuelige (18,8%)
  • Priserne skal være lave (31,3%)
  • Kvaliteten skal være høj (37,5%)
  • Servicen skal være god (6,3%)
  • Leveringstiden skal være kort (6,3%)
  • Totalt antal stemmer: 16

_

Vi har netop startet et online trykkeri, og skal nu i gang med at målrette vores annoncering, mod potentielle kunder.

Til dét, ønsker vi at vide, præcist hvad kunderne vægter højest, så vi kan rette vores fokus derhen.

Jeg ser frem til at læse jeres svar

God aften Skype-Wink

Mvh Lasse

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville vælge alle hvis muligt. :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville selvfølgelig også være rarest!

Jeg kan spørge anderledes:
Hvad er du ligeglad med, når du køber dine plakater? Skype-Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke jeg kan vælge bare én af dem. Prisen skal være gennemskugelig (ingen overrakelser når man stpr ved kassen!), men hvis kvaliteten ikke er god, prisen er urimelig høj eller jeg skal vente flere uger på levering så vil jeg nok lede efter alternativer alligevel. Og servicen skal selvfølgelig også være god - det skal selvfølgelig alt sammen være i orden! :)

Det er lidt ligesom at spørger om du helst vil have en god bøf, kartoffel, sovs eller øl. Det kan jo være lidt ligemeget om én af dem er god, hvis de andre 3 ikke er noget værd så er det sku ligemeget :)

Hvis nu de basale ting er iorden så er det næste jeg kigger på ekspertise - at i ved hvad i laver og evt. kan guide mig. F.eks hvis jeg kommer med et design som bare ikke egner sig til tryk, så er jeres professionelle mening meget velkommen så jeg kan rette op på det og dermed ende med et godt resultat.

Held og lykke med opstart :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laura

Tak for dit grundige svar - det værdsætter jeg.

Præcis som du nævner, så er ekspertise ret vigtig, så vi hurtigt kan spotte eventuelle fejl og mangler, og ikke bare trykker dine filer, uden nogen form for filtjek.

Det er måske noget vi vil arbejde på at markedsføre os på, da det kan tænkes at være en generel ting, at man som lille eller mellemstor virksomhed, ikke ved det store om ting som beskæring og CMYK, når der skal bestilles tryksager.

Jeg tager dit svar med videre, tak!

Fra Randers
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 39
Fra  selfiehuer.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil faktisk sige at det er vigtigst at det er nemt. Jo mere brugervenlig onlinebestilling des bedre... Leveringstiderne kan alle jo tilbyde og prisen afspejles ofte i kvaliteten... Så jeg stemmer for et fantastisk trykkeri, der gør det muligt at bestille unikke tryksager online med få klik.

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen :)

#SELFIEHUER - Huer så flotte, at du får lyst til at tage et selfie!

http://selfiehuer.dk/4-huer-til-kvinder/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine

Tak for dit svar :-)

Det noterer jeg også! Vi vægter i forvejen brugervenlighed ret højt, så vi kunne ikke være mere enige, når du siger, at det skal være let at bestille tryksager.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er faktisk holdt op med at bestille tryksager som eks. visitkort online. 

Selvom nogle online trykkerier har smarte designværktøjer, som gør at jeg kan designe mine visitkort etc. online, og dermed gør det nemt for mig, har jeg droppet online trykkerier. 

Jeg blevet skuffet flere gange over papirkvalitet, trykkvalitet etc. og jeg har smidt flere hundrede visitkort direkte i skraldespanden, fordi kvaliteten har været for ringe.

Det sker kun 1-2 gange om året at jeg bestiller tryksager, så om det er super brugervenligt eller ej betyder ikke det vilde for mig. Det gør kvaliteten derimod, så hvis jeg var jer ville jeg tænke over hvordan I kan formidle hvad det er for et produkt kunden kan forvente at få. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten og tak for svar.

Jeg kan næsten fornemme, at du har haft fat i digitaltrykte visitkort, som mange trykkerier, desværre prøver at spise kunderne af med, den dag i dag.

Var du bosat i Danmark (antager at du befinder dig i Silicon Valley), så havde jeg sendt dig et par visitkort med det samme.

Vi har dog været af den opfattelse, at forbrugere og virksomheder, fokuserer langt mere på pris, end på kvalitet.

Vi er i stand til at levere offsettrykte tryksager, herunder visitkort, som er i en helt anden kvalitet end digitaltryk, og herefter give dem en efterbehandling, så de holder bedre.

Problemet er, som sagt, at når vores potentielle kunder undersøger priser hos konkurrerende trykkerier, så er visitkort noget af det første de sammenligner, hvorfor vi mener det er vigtigt, at være billige her.

Med dit svar i mente, så tror jeg vi vil prøve at køre nogle split-tests, for at se om vi kan fange de kunder, som vægter kvalitet over pris.

God dag

Mvh Lasse

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Rosendahl Ravn:

Var du bosat i Danmark (antager at du befinder dig i Silicon Valley), så havde jeg sendt dig et par visitkort med det samme.

Hej Lasse. Lige præcis dét her vægter jeg højt! At man kan få nogle prøver tilsendt uden besvær: Uden at man skal have besvær med at finde muligheden på hjemmesiden, uden at man også skal tilmeldes nyhedsbrev, uden at skulle gøre det ene og det andet. Det er måske også det du mener med "god service" i din lille undersøgelse.  

Lasse Rosendahl Ravn:

Vi har dog været af den opfattelse, at forbrugere og virksomheder, fokuserer langt mere på pris, end på kvalitet.

Men er det selv når de har fået prøver tilsendt eller er det uden at have fået prøver tilsendt?

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)