Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skabeloner til håndskiftser af hjemmesider

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lidt gammeldags måske, men er der nogen, der kender til en side, hvor man kan finde grundskabeloner til at printe ud og
tegne hjemmeside skitser på?


På forhånd tak

Mvh. Charlotte

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,


Jeg forstår ikke helt spørgsmålet? :) Hvorfor tager du ikke bare et stykke A4, og skitserer hvordan og hvordan de forskellige elementer skal være, på dét?

Hvis du har brug for inspiration til hvordan din hjemmeside eventuelt kunne se ud, så kan du eventuelt besøge www.templatemonster.com? :) De har flere tusinde templates, som du kan søge inspiration i...


Vh,
Meal4U.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det plejer jeg også at gøre, men synes måske bare det kunne være nemmere, hvis der findes nogle, hvor der fx er sat knapper ind man bare kan skrive på og bokse osv. altså udelukkende det grundlæggende og så forskellige skabeloner, man kan vælge mellem.

Men det kan godt være, at det ikke findes - i så fald må jeg jo bare gøre, som jeg plejer :-)

Tilmeldt 29. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved man kan tage en wordpress skabelon og sidde og redigere i den digitalt :) 

Hvis det at have det i papir ikke er et must, syntes jeg wordpress er en god mulighed. 

Det kræver ingen kendskab til programmering. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress bruger jeg normalt, men det var ikke lige det, jeg tænkte det til. Det er mere, når man skal lave nogle virkelig hurtige skitser og fx skal bruge nogle af de samme, så hvis grundskitserne var klar til at printe ud og tegne på... :-)

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du søger efter muckup eller wireframe , findes der masser af værktøjer du kan bruge til det

F.eks kan du bruge http://www.bootply.com/  hvis du er til bootstrap

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Du kan jo lave din egen grundskitse. Tror næppe du bare kan finde sådan noget. Du taler om noget der har eksisteret for mange år siden. CMS systemer har overtaget markedet ret heftigt.

Men hvad er meningen med din ide? hvis jeg må spørge.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)