Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med lang loadtid

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er igang med at starte en webshop op. I den forbindelse har der været flere folk inde over selve fremstillingen af shoppen. Shoppen er en Magento shop, som er hostet ved powerhosting.dk. 

Layoutet har jeg ikke haft med at gøre, men så vidt jeg er informeret er det noget custom skin der er fremstillet. Kan dette medvirke til at shoppen bliver helt utrolig langsom? Vi snakker om 15+ sekunders loadtid. Dette er helt i skoven, og med så lang en loadtid, skal shoppen ikke i luften. 

Er der nogen der har erfaringer med om det kan være skins, hosting eller noget helt 3. der er problemet?

Jeg ved ikke hvor jeg skal tage fat overhovedet.

Mvh

Magnus

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I 9 ud af ti tilfælde skyldes lang loadtid brug af alt for store billeder.

Men det kan være alt fra theme, modul, webhotelsettings eller manglende resourcer.

Man kan gøre meget for at hastighedsoptimere en hjemmeside. Hvis du giver os en url, så kan vi måske spotte problemet.

Hvis det er en test-url, så undlad at lave et aktivt link, så siden ikke bliver indekseret af google.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 29. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Jeg kan godt se at det er svært at hjælpe uden en url, men jeg er bare ikke så interesseret i at få lagt url'en ud på nettet før siden er klar til offentlig skue. Kan jeg skrive direkte til dig evt?

På forhånd tak

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

MagnusHV:
Kan jeg skrive direkte til dig evt?

Jeg skelner mellem arbejde og hjælpe lidt i forums. Personlig hjælp bliver efter timepris.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 29. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt forståeligt. 

Jeg har en mand på opgaven, men det kunne jo godt være der alligevel var nogen der havde nogle pointers.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du sender en PM med en url, så vil jeg godt bruge lidt tid på at komme med nogle input til jer

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

MagnusHV:
Er der nogen der har erfaringer med om det kan være skins, hosting eller noget helt 3. der er problemet?

Du kan nemt teste om det er din template eller moduler ved at deaktivere 3.parts moduler og enable magentos default template.

sammenlign loadtiderne.

Det er ikke din hosting Wink

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 29. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg sender en PM

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det aller første ville jeg hvis jeg var dig prøve at finde ud af hvor problemet ligger ved at bruge eksempelvis google chrome´s timeline function, der kan du se hvad den loader hvornår.

Du får den frem på windows ved at bruge "ctrl + shift + I" og så tryk over på timeline, og så brug "ctrl + R" for at lave en hard reload af siden.

https://developer.chrome.com/devtools/docs/timeline

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Et andet godt værktøj til at teste loadtider med er GTmetrix

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)