Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger producent af PC kabinetter - Hvor skal jeg starte med at lede?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner,

Min partner og jeg brygger på en virksomhed, som skal sætte en ny standard inden for gaming PC'er i forhold til design, performance og pålidelighed.

I den anledning søger vi en producent, der der laver costum kabineter til PC. Vi ønsker at få lavet dem efter vores vilkår og dermed fravælger de standard kabinetter, der bliver masseproduceret til forbrugeren. 

Jeg forventer ikke, at I kender netop personen jeg skal have fat i, men hvis i kan hjælpe mig med, hvor jeg skal starte med at lede, vil det allerede være en kæmpe hjælp!

Vh.

Jeppe 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

MSI laver bla. OEM produktion for kunder, men husk at dit kvantum ofte skal være i 300+ skalaen før det kan betale sig at få produceret custom. 

Hvad er målgruppen? gaming folkene, som ofte bygger selv eller hr og fru. dk ?
 evt tjek en søgeterm ala pc cabinet på alibaba, så finder ud fabrikker eller tradere i østen som kan give dig et praj ;)

http://www.alibaba.com/product-detail/fashion-atx-case-casing-chassis-cabinet_506801967.html?spm=a2700.7724838.0.0.7gjz4S

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe 

hvem duskalhave fat i kommer jo meget an på hvor mange kabinetter i skal bruge?  Mit bud vil umiddelbar være en metalvare producent indenfor EU.

du skal have fat i en metalvarerfabrik som kan tilbydet både buk og stans i tyndplade.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt JB metalindustri, de laver kabinetter.

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tip: Husk EEC

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)