Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro nede

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har et hotel hos Unoeuro og også mmin mail herigennem. Unoeuros mailserver har været nede hele dagen og det er super uheldigt da der sidder flere og venter på svar i dag.

Er der jævnligt problemer med Unoeuros mailservere og bør jeg simpelthen se mig om efter noget mere pålideligt? Jeg forstår ikke hvordan en server kan være nede HELE dagen!!

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har mange mails hos dem, og ingen er mine er nede og det har de ikke været overhovedet i dag?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Nedetid er aldrig heldigt eller belejligt.

UnoEuro har pt. driftarbejde på deres mailsystem, som gør nogle mailservere desværre er nede i længere tid - pt. gælder det mail9.unoeuro.com.

Se UnoEuro driftstatus her: https://www.unoeuro.com/serverstatus.php

Det være sagt, er dette helt usædvanligt, og nedetid på UnoEuro mailservere er praktisk talt ikke eksisterende de sidste 12 år.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er aldrig belejligt. Særligt når der står på deres hjemmeside at de udfører driftsarbejde i nattetimerne. Og så ville det i mit univers være naturlig god kundeservice at informere kunderne om hvor længe man regner med at driftsforstyrrelserne varer. Nu er man jo totalt efterladt i blinde.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har haft Unoeuro i mange år og oplever meget sjældent at der er noget der er nede - specielt i længere tid. Så generelt er Unoeuro faktisk ret stabile mht. nedetid efter min opfattelse. Når det er sagt, er det selvfølgelig superærgeligt at det rammer dig i dag.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Banditten:

Nej det er aldrig belejligt. Særligt når der står på deres hjemmeside at de udfører driftsarbejde i nattetimerne. Og så ville det i mit univers være naturlig god kundeservice at informere kunderne om hvor længe man regner med at driftsforstyrrelserne varer. Nu er man jo totalt efterladt i blinde.

Hvad vil du med oplysningen om hvor længe det varer?

Hvis det så varer længere end beregnet/oplyst, så brokker folk sig jo også.

Du har fået et svar fra firmaet, og et link til driftsstatus.

Det er ok service i min verden.

Med IT kan det være ufattelig bøvlet når noget går galt - det ved alle.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Banditten:

Nej det er aldrig belejligt. Særligt når der står på deres hjemmeside at de udfører driftsarbejde i nattetimerne. Og så ville det i mit univers være naturlig god kundeservice at informere kunderne om hvor længe man regner med at driftsforstyrrelserne varer. Nu er man jo totalt efterladt i blinde.

Hvis den information var kendt, så var den også blevet kommunikeret videre, tro mig.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har haft Unoeuro i 11 år, og dette er første gang jeg har haft nedetid på mailserveren, men det tog 2 sekunder at gå ind på deres side at se at de arbejdede på det.

En sidenote så synes jeg helt seriøst folk skal til at slappe lidt af med deres "Er X/X er nede"-tråde, I mange tilfælde så er det meldt ud at der vil blive lavet driftarbejde, andre er det ens internet udbyder som ikke kan skabe en route til serverne, og sidst så kan de være nede. Men uanset, så tag for pokker da fat i virksomheden i stedet for at spamme div. forums - man bliver så træt!

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

plazm:

Jeg har haft Unoeuro i 11 år, og dette er første gang jeg har haft nedetid på mailserveren, men det tog 2 sekunder at gå ind på deres side at se at de arbejdede på det.

En sidenote så synes jeg helt seriøst folk skal til at slappe lidt af med deres "Er X/X er nede"-tråde, I mange tilfælde så er det meldt ud at der vil blive lavet driftarbejde, andre er det ens internet udbyder som ikke kan skabe en route til serverne, og sidst så kan de være nede. Men uanset, så tag for pokker da fat i virksomheden i stedet for at spamme div. forums - man bliver så træt!

Bare for en god ordens skyld så spurgte jeg ikke om siden var nede. Jeg havde naturligvis gjort mit hjemmearbejde og tjekket Unoeuro's driftsopdateringer inden jeg postede indlægget. Da jeg arbejdet 100 % elektronisk er jeg dybt afhængig af at min mail fungerer og da jeg først flyttede til Unoeuro for 14 dage siden synes jeg at det var en dårlig start. Spørgsmålet gik derfor på om det er noget der er ofte forekommende for så vil jeg finde på noget andet. 

Jeg forstår så at dette ikke er tilfældet og der er også åbnet for adgang igen.  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

plazm:

Jeg har haft Unoeuro i 11 år, og dette er første gang jeg har haft nedetid på mailserveren, men det tog 2 sekunder at gå ind på deres side at se at de arbejdede på det.

Samme erfaring her... Det er første større nedetid hos dem for mit vedkommende, heldigvis var det bare en mailserver i påsken...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)