Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Job i Istanbul, Tyrkiet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere,

Jeg har fået smag for livet udenfor Danmark, og besluttet mig at søge erfaring i byen jeg er dybt forelsket i - Istanbul. 

Jeg er åben overfor alle mulighed, og håber at i kan være til hjælp. Til den som kan hjælpe mig, lover jeg at tilbyde en tjeneste, som kan indløses i fremtiden. 

Jeg er 28 år, taler flydende tyrkisk og har en cand. merc. international virksomhedsøkonomi med speciale i performance management og globale værdikæder. 

Min professionelle erfaring er:

Kundechef (nuværende stilling) i et IT firma med ansvar for salg, oprette kampagner, kundepleje og indsamle markeds data til udvikling/tilpasning af it løsning.

Freelance analytiker - Strategisk rådgivning og assistance til kundeservice til en Tysk materialist på det danske markedMarkedsanalyse og segmentering af det danske marked for en online b2c service virksomhedInternational markedsanalyse af social media trends og vaner på det tyrkiske og Mellemøstlige markeder.

Selvstændig virksomheder (ikke aktiv) Ejendomsinvestering - Køb og salg af ejendom, ejendomsadministration og udlejning af ejendom.

Selvstændig virksomhed (ikke aktiv) Take away restaurant - Daglig leder med op til 8 ansatte, Kundeservice, Vagtplanlægning, Rekruttering og oplæring af medarbejder.

Med venlig hilsen

Sezgin

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sezgin,


Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med en henvisning... Men tænker at du måske kunne finde et tyrkisk jobportal som er målrettet Istanbul? :) Jeg er sikker på at det vil have en vis form for værdi, hvis du i emnefeltet skriver at du kommer fra Danmark? :) 

- Dvs. gør det klart allerede i emne-feltet at du er bosat i Danmark, og at du taler dansk, engelsk, tyrkisk på a-niveau...? Lur mig om ikke du ret hurtigt vil få en mail retur, hvis du sender 10-15 ansøgninger ud?


Vh,
Meal4U.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det! 

Jeg ved der er rigtig stor konkurrence på jobportalerne, og har oprettet mig på en portal. Jeg er spædt på at se resultatet. 

Vh

Sezgin 

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sezgin,

Skide være med konkurrence-niveauet. dernede..! :) Jeg vil klart mene at du springer ret langt frem i køen, når du skriver at du er bosat/født og opvokset Danmark...

Vh,
Meal4U.dk

Tilmeldt 16. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sezgin,

Jeg har prøvet det og du skal nok undersøge Danske virksomheder der har afdelinger i Tyrkiet og det kan evt. firmaer som.

DSV

Bestseller

Hummel

Skagen ur

G4S 

Jeg vil nok fraråde dig til at lave forretninger med tyrkiske virksomheder der søger export sælgere, de sætter en mange krav for at suge din viden og derudover arbejder man næsten 12 timer om dagen for mange virksomheder ( hvis man regner lørdag med og fredag til normalt lukke tid )

ellers kan du bede CVR til at lave en liste udtræk på danske virksomheder med et afd i tyrkiet/koster 0 kr...

Held & Lykke

Deniz

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Deniz,

tak for dine råd. Det værdsætter jeg. 

Mvh Sezgin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)