Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop/Tøjmærke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, vi er 2 venner der går og snakker om at få startet vores helt eget tøjmærke, vi har designs osv klar, det eneste problem er at vi ikke er særlig kloge på området, da det er vores første "projekt" og opstart af noget selvstændigt. jeg har nogle spørgsmål jeg håber jeg kan få svar på :)

1. Hvordan får man trykket og produceret tøjet?

2. Hvad skal man regne med i startskapital

3. Hvordan får man tøjet ud i forretningerne evt.

håber i har de svar jeg søger. Mvh. Jones

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad angår startkapital, kan I finde ud af det, så snart I har alt på plads - leverandør osv. - og så lægge nogle budgetter. Hvis I har fundet leverandøren, kan vedkommende fortælle jer, hvad det kommer til at koste for 100 T-shirts fx.

Ift. at få tøjet ud i butikkerne, tror jeg, at det bliver svært. Jeg har en ven, som arbejder i en lokal tøjforretning, og jeg ved, at de henter deres tøj fra de store mærker til modemesser mm. 

Måske skulle tøjet sælges over en webshop?

Håber jeg kunne hjælpe.

Mvh. 

Kasper Friis

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dr.Jones:
3. Hvordan får man tøjet ud i forretningerne evt.

Det vigtigste spørgsmål af alle, som rigtig mange amatør tøjbrands glemmer at tænke på.  Det er utroligt svært at komme ud i butikkerne med et nyt brand, i en tid hvor tøjbranchen lider og har røde tal.  Hvis du søger her på Amino vil du se at der mindst daglig er en eller flere der vil starte deres eget tøjbrand. så konklusionen må at du skal have et totalt unikt design / produkt før nogen overhoved gider sælge have dit tøj i deres butik. Det er altså ikke nok bare at designe lidt T-shirts og tro at det vil sælge.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Dr.Jones:
2. Hvad skal man regne med i startskapital

Det kommer jo helt an på hvad i mener med tøjmærke. Er det bare nogle t-shirts med tryk eller er det en hel kollektion af dame og herrebeklædning. Uanset hvad er det som Ravn er inde på et presset marked.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)