Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-udvikler pris

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ønsker et bud eller vejledning i forhold til en rimelig pris bliver du nød til at være mere specifik.. Du kan heller ikke ringe til din mekanikker og sige "Hej, min bil siger en gang i mellem underligt og derudover er der nogle andre ting jeg også skal have fikset.. Hvad koster det?" :)

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 23
Fra  cherries ApS Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe.. Så lad os tage den ene. jeg skal have lavet at når man holder musen over et produkt billed skal det kunne skifte mellem alle produkt billederne.. Jeg har set det fx hos www.narremissen.dk

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok, men så vidt jeg kan se viser den ikke "alle" billederne når man holder musen over et produktbillede på narremissen, men skifter blot fra et billede til et andet. - Og funktionaliteten findes kun på oversigtsider.. Så er det korrekt forstået at det du ønsker er at at den ved mouse over, viser et alternativt produkt billede på alle produktoversigter?

Ser i øvrigt at din hjemmeside lader til at være programmeret i ASP, og det programmeringssprog kender jeg desværre ikke til.. Derfor kan jeg heller ikke kommer med et pris overslag, men i det mindste kan jeg måske hjælpe dig med at præcisere had du ønsker lavet, så andre kan komme med et bud.

I bund og grund skal du have lavet følgende:

1) Alle produktoversigter skal vise to billeder per produkt frem for kun et

2) Billede 2 skal som udgangspunkt være skjult

3) ved mouse over på et produkt billede skal den skifte fra billede 1 til billede 2 (evt. med en slide effekt eller lignende)

4) Ved mouse out skal den skifte tilbage til billede 1

Det kan godt være du synes det virker overflødigt at beskrive det så detaljeret da det hele jo giver mening og er lige til inde i dit hovede, men det er altså nødvendigt for at en udvikler kan vide hvad der præcis skal laves, og for at han kan komme med et retvisende prisoverslag :)

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at sende mig en mail på ib@bitfork.de , med de ting du ønsker et pris overslag på 

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 23
Fra  cherries ApS Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ok mange tak..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)