Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering i Wordpress, Prestashop , Magento m.m. til 80 kr.pr. time. til de 10 første.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

der er 4 opgaver ledigt :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Global Web Partners Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P  du kan jo ikke vide hvordan det er sat op. f.eks kan jo lige så godt være de betaler deres løn med andre indtægter og smider pengene for det her firma i et udlands firma så de ikke skal betale skat. der er mange måde hvorpå det kan være en god forretning. yderligere selv om man siger timepris så er det som regel pr. påbegyndt time på mange små opgaver bliver det til en stor ekstra indtægt som du ikke har taget højte for i dine 25000

eller at de bygger en stor kundedatabase op og sætter prisen op efter et stykke tid osv... der er mange måde det kan være en god forretning

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

pr. påbegyndt 15 min. og jo som du kan se i min profil er vi et Indonesisk firma, så ikke noget hemmeligt der, men til prisen tager vi dog ikke meget store projekter ind, det er kun for halv små opgaver.

dog er der en tilføjelse, til tilbudet, vi giver de første 5 timer til 80 kr, på store opgaver og derefter er timeprisen til de noramle 165 kr. pr. time.

3 pladser åbne :)

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er prisen jo ikke til debat det er et tilbud, og jo jeg skal nok betale mine medarbejdere, de får deres løn som de altid gør :)

svar til en kollega vil jeg tro?

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har nu nået 9 ud af 10 opgaver, og jeg kan se, at vi stadig har tid i kalenderen, så vi smider 10 nye opgaver ind til 80 kr. pr time, magento, wordpress, prestashop, oscommerce osv.
vi giver 5 timer til 80 kr. på de første 5 timer på store opgaver, der efter er det normal pris på 165 kr. pr. time.

Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev en mail igår, glæder mig til at i kan løse mit wordpress problem

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)