Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress vs. Vistaprint

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 49
Fra  coach and care Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

www.CoachAndCare.dk Stresscoaching og coaching i Aarhus og Randers

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville personligt gå med wordpress. nu ved jeg ikke hvad dit mål er med hjemmesiden, men kan se at vistaprint (som jeg ikke vidste tilbød hjemmesider) vil have 93kr/mdr for at få en "standard" pakke som jeg som minimum vil anbefale da den er mobilvenlig og søgbar fra søgemaskiner (hvis jeg forstår deres prisskema rigtigt)

er det shop man har brug for koster det lige pludselig 195kr for noget som du i wordpress kan lave til stort set ingen penge...

Så for mig ville det helt klart være wordpress - der er så mange fordele med diverse plugins man kan hente.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg ville helt sikkert anbefale Wordpress også temaet Divi.

Det er helt vildt nemt og arbejde med og kommer med en drag and drop builder. Hvis du har brug for hjælp, hjælper jeg gerne.

sebastianhoerberg@gmail.com 

Med Venlig Hilsen,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er fordele og ulemper ved begge dele (og i øvrigt alle andre CMS'er derude).

Nu er jeg selv bruger af Wordpress, men har så vidt muligt forsøgt at holde mig neutral.


Som jeg ser det er den store fordel ved VistaPrint at du har mulighed for support, og at prisen formentligt indebærer webhotel og domæne.
Serveren kendes kvaliteten dog ikke på og er du kan formentlgit ikke få lov at rode alt for meget selv med funktioner hvis der er brug for noget de ikke har indkorporeret.

Det er lidt omvendt ved WordPress - her har du ikke support - derimod styrer du selv server m.m - dog skal du selv ud og købe det andetsteds. Og er der mangel på funktioner har du mulighed for at tilgå det via. plugin eller få ekstern programmør til det.

I længden er WP formentligt billigere, men alt i alt ville jeg personligt anbefale dig det, frem for Vistaprint - ene og alene på grund af der i forvejen er et stort community omkring WordPress og Vistaprint ikke lader mig overbevise om at det er bedre end et simpelt theme, udfra deres præsentationsside i hvert fald.

Hvis du bare har behov for "et lille visitkort" og lidt support hist og her kan VistaPrint måske fungerer, men som sagt vil det være langt billigere i længden med Wordpress, og du kan komme mindst ligeså langt hvis du brugere pengene i starten på at få noget ordenligt.

-

Jeg har som sagt forsøgt at være så open-minded som muligt, og præsentere fordele og ulemper ved begge dele.

Håber det hjalp.


mvh.

Fredskov

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg vil en hver en tid anbefale dig en WordPress løsning. Det handler selvfølgelig om dit behov, men jeg antager at du ønsker at drive en professionel forretning af en art? 

WordPress rummer utallige muligheder for at skabe netop den hjemmesider der vil fremme din forretning. Både Vistaprint og WordPress kan bygges på standarder. Forskellen er dog at WordPress kan vinkles i alle retninger derudover. Det handler blot og evner, resurser eller behov. 

WordPress er anno 2016 det mest benyttede Open Source CMS til hjemmeside i almindeligehed. Dette er ikke uden grund. Med WordPress får du en fremtidsikker løsning. Du kan eventuelt søge inspiration på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer - Alle løsninger du ser her er udarbejdet i WordPress

Du er selvfølgelig velkommen til at smide mig en mail hvis du har spørgsmål til WordPress mm. God påske :) 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun være enig i at WordPress er den bedste løsning. Med WordPress har du fuld kontrol over din hjemmeside, adgang til tusindvis af gratis plugins, masser af hjælp at hente online og med et godt tema har du en proff løsning der nemt kan udvides senere.

WordPress er iøvrigt ikke ret svært at lære, men det kræver at du er villig til at bruge nogle timer på at sætte dig ind i det. :-D

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 49
Fra  coach and care Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Mange tak for svar.

Jeg holder mig til Wordpress. 

Mange tak :-)

Mvh. Jakob

www.CoachAndCare.dk Stresscoaching og coaching i Aarhus og Randers

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)