Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktik/deltid-job søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder dig kompetent, pålidelig og billig arbejdskraft. Jeg har de kvalifikationer, der skal til for at være med til at videreudvikle jeres hjemmesides og webshops

Det jeg kan tilbyde jeres virksomhed er en IT-ingeniør med en god forretningsforståelse og et rigtig godt indblik i udvikling og programmering. Jeg løser altid mine opgaver på den bedst mulige måde ved at benytte den nye opdaterede viden fra min uddannelse og min erfaring inden for programmering og udvikling.

 

Jeg har gennem mit arbejde og min uddannelse arbejdet med udviklingsprojekter af en vis størrelse og er derfor vant til at arbejde sammen med andre, også under tidspres. Jeg forstår at gribe problemstillinger metodisk an i alle faser af udviklingen og arbejde struktureret i en gruppe eller alene.

Som person er jeg udadvendt med en god situationsfornemmelse, jeg kan godt lide at samarbejde med kollegaer og brugere for at nå et godt fælles resultat. Samtidig har jeg ikke noget imod at udføre projekter alene. Jeg elsker at erhverve mig nye kundskaber og være under konstant udvikling indenfor mit fag.  Jeg er aktiv, selvstændig, ansvarsbevidst og resultatorienteret. Jeg har en veludviklet analytisk sans og kan godt lide en faglig udfordring, hvor jeg kan mærke at jeg udvikler mig.

 Jeg ser frem til at høre fra jer.

Skriv en PB, så vil jeg sende et komplet CV

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)