Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Implementering af Bing Oversætter på min hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Nu har jeg rodet rundt på nettet i flere dage og på Microsoft/Bing's hjemmesider.

Jeg vil gerne have en application, som kan oversætte brugerens egen tekst på hans/hendes sprog til et andet sprog. Det meste af hjemmesiden er database, så alle knapper og tekster oversættes automatisk, men brugerens fri tekst skal altså oversættes. Brugeren tilbydes køb af oversættelse, men nogle vil spare dette og vælge en automatisk oversættelse - og det vil jeg også tilbyde dem, så de ikke forlader mit websted.

Spørgsmålet er så: Hvordan indsætter jeg denne application på min hjemmeside: http://www.bing.com/translator ?

Nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming.

Hvis du bruger Wordpress som program, kender jeg en som har fået hjælp fra denne video ( 

 )

Hvis du stadig ikke kan finde ud af det, så prøv og skrive "how to use bing translator to website" på google , youtube osv..

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Husso,

Tak for hurtigt svar.

Det er dog ikke helt det, som jeg leder efter. Det, som du refererer til oversætter HELE mit websted, men det er ikke det, som jeg ønsker. Jeg ønsker KUN at oversætte præcis det, som brugeren ønsker oversat.

Forestil dig denne situation:

Du befinder dig i Thailand, men taler ikke Thai. Du vil gerne sælge din cykel, men hvis du oversætter hele webstedet til Thai, så forstår du ikke selv længere, hvad der står. Du skal altså kun oversætte din egen fri salgstekst omkring cyklen: [21" cykel sælges til højstbydende. Den er sort, velholdt og har ikke kørt så meget]

Kun denne tekst sætter du så ind i oversætteren og så returnerer den med din Thai tekst, som du kan sætte ind i rubrikannoncen.

Giver det mening?

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahaa!! jeg havde åbenbart misforstået det.. Men ja det forstår jeg godt nu.

Nu har jeg ikke selv prøvet noget med Bing Translator, men hvis jeg finder noget der kan hjælpe, skal jeg nok skrive til dig.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du bliver nød til at skrive om du benytter et cms eller hvilket sprog hjemmesiden er udviklet i.

Hvis du benytte tinymce eller ckeditor, findes der translations addons, der benytter bing translate.

F.eks.: http://ckeditor.com/addon/xdsofttranslater 

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste løsning, (læs også dyreste) er at du får udviklet en API adgang til bing translator 

Se mere på denne msdn blog 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)