Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sporing af ip

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge hoveder

Er det egentlig muligt at spore en ip adresse, eller en ophavsperson bag en FB side?

Anyone?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej

Tilmeldt 31. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. Ja desværre det haves heller ikke.

Så der er "frit" lejde på FB.. Skal jeg umiddelbart forstå det sådan?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

LizaP:

Hmm.. Ja desværre det haves heller ikke.

Så der er "frit" lejde på FB.. Skal jeg umiddelbart forstå det sådan?

Hmm.. Ikke nødvendigvis... Det kommer jo an på, hvad du laver på den side. 

Jeg er ikke sikker, men det skulle ikke undre mig, hvis Facebook tracker din IP, så du skal eventuelt gemme dig bag en proxy, før du er 99,9 % sikker. 

Det er blot et gæt.. 

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Det er nu ikke mig - men en side som er anmeldt af flere hundrede. FB mener ikke den overtræder fællesskabsreglerne, selvom den overtræder dansk lovgivning. Politiet har bare ikke tid til efterforskning og så rimelig trætte ud ved bare nævnelsen af FB.. De gemmer sig bag amerikansk lovgivning, og det gør det umuligt (i forhold til arbejdsindsats) at komme igennem med noget. Hvis ip eller opretter kunne findes ville de tilgængel godt tage sig af det..

Findes der ikke firmaer som laver it detektiv arbejde, ellers var det måske en forretningsplan for dem med evnen. Jeg vil ihvertfald gerne betale for den information :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

LizaP:

Tak for svar. Det er nu ikke mig - men en side som er anmeldt af flere hundrede. FB mener ikke den overtræder fællesskabsreglerne, selvom den overtræder dansk lovgivning. Politiet har bare ikke tid til efterforskning og så rimelig trætte ud ved bare nævnelsen af FB.. De gemmer sig bag amerikansk lovgivning, og det gør det umuligt (i forhold til arbejdsindsats) at komme igennem med noget. Hvis ip eller opretter kunne findes ville de tilgængel godt tage sig af det..

Findes der ikke firmaer som laver it detektiv arbejde, ellers var det måske en forretningsplan for dem med evnen. Jeg vil ihvertfald gerne betale for den information :-)

Hvilken side drejer det sig om og hvad er problemet præcis? Du vil gerne finde ophavsmændene for siden ikke? Dansk politi er nul og niks værd i sådan en situation desværre, du må klare paragrafferne selv. 

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo.. Målet er at finde ophavsmændene (m/k) hvis nogen har fornødent viden og evner modtager jeg gerne PM..

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du mulighed for at linke siden? 


Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

MonetizeMedia:

Har du mulighed for at linke siden? 

Ja du må give os et link, hvis vi skal have en chance for at lege dedektiver for dig :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)