Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakt til Balenciaga, Christian Louboutin, Valentino m.m

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har i længere tid prøvet at komme i kontakt med nogle forskellige brands, da jeg godt kunne tænke mig at sælge deres produkter. 

Jeg har prøvet at kontakte virksomheden direkte, men modtager hverken svar eller nogen form for liv... Men det slår mig ikke ud.

Det jeg leder efter er evt en kontaktperson, eller anden form for løsning, som kan sætte mig i møde med følgende mærker - Balenciaga, Christian Louboutin, Versace, Chanel m.m 

Håber der er nogle der kan hjælpe. 

Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor tager du ikke bare ind til butikkerne i Kbh., de ligger alle der inde, så kan du snakke med dem, og de kan evt. henvise dig til en bestemt person. Wink

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er nok nød til at sige at du ikke får kontakt til mærker som dem du nævner. de er utrolig highend og sætter særlige krav til de forhandlere der samarbejder med. ofte er de kun i egne forretninger og varehuse som magasin og illum. det er ikke mærker som handler med hvem som helst. Dit bedste bud er at snakke med deres forretninger i på strøget og se hvad deres råd er til at få kontakt men hvis du skal have en chance for at sælge Balenciaga og Louboutin så skal du komme med noget af et highend koncept som vil koste mange millioner kroner i opbygning af forretning (vresortiment og indretning).

Held og lykke. :)

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Mange tak for jeres henvendelser. 

Jeg ønkser ikke en fysisk butik, men derimod en eksklusiv hjemmeside

Jeg er fuld og fast med på, at dette ikke er en let opgave. For som du selv siger så sætter de nogle særlige krav til deres forhandlere. Jeg ser dog også muligheden i en eksklusiv hjemmeside, med fordelagtige medlemskaber, fusionere med kendte, og en helt igennem fuldført hjemmeside, som giver det ekstra eksklusive.

Men når du siger high end koncept, hvad tænker du så?

Man skal jo tænke at dette er som urenes Rolex, dermed også varer som sælger sig selv.   

Mvh. 

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med Highend mener jeg ypperste klasse. Det betyder også at du ikke finder dem som samarbejdspartner men de finder dig. Du skal være et navn inden de gider noget. Eller også skal du ha satset en masse penge og faktisk gjort hele arbejdet og kun mangler aftalerne for at gå i luften. Dette vil koster maaaaaange hundrede tusinde kroner da du ikke kan nøjes men skal gå all in og det er dyrt. Hvad er dit budget?

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit budget er hvad der er brug for, da jeg har en investorer som er klar til at smide penge i projektet. Jeg er sikker på at markedsføring og brand identiteten nok skal komme, da skoene i sig selv er eksklusive. Det der bliver den største udfordring, er som du selv siger, at få lov til at sælge deres produkter. Derfor er det også det som er mit primære fokuspunkt nu og her. 

Lige en helt anden ting! jeg synes navnet Highballers lyder super eksklusivt og moderne, men jeg kan komme i tvivl om mærkerne allerede ud fra navnet kan fravælge min ide, da highballers samtidig med at være eksklusivt, også er streetlanguage og slang.  

Mvh/

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem det navn.. Det er slet ikke seriøst med de mærker du vil sælge..

Og så er der ca. 2 % chance for at de gider at handle med dig.. Spørg dig selv om hvorfor disse brand skulle vælge at handle med dig?? hvad bringer du til bordet som bidrager til deres brand??

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du spørger om dette i et fora som Amino, uden at vide noget så simpelt som hvordan du kommer i kontakt med high end leverandører, så siger mig noget at du er på gale veje, og måske skulle sigte efter noget ganske andet.

Det er ikke en kritik af at du tænker kreative tanker og du er bestemt ikke den første, nej nærmere en af mange der på uge basis gerne vil sælge store brands på en nystarte webshop.

Den virkelige verden er bare at du ikke kommer i nærheden af at åbne en webshop med omtalte produkter. Beklager.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med de mange kommentarer. Når de indtil videre ikke er vendt tilbage på din henvendelse så skyldes det nok at de får 300-400 henvendelser om måneden fra folk, der gerne vil sælge deres produkter på webshops mv.

Jeg har selv haft en god stilling i en modekoncern og high-end brands værner sygt meget om deres supply chain (også den del der sælger til kunderne) og du skal ikke regne med at få hul igennem til salg via en webshop. De kræver i langt langt langt de fleste tilfælde at du præsenterer produkterne i en fysisk butik. Vil de endelig sælge til dig så regn med at prisen bliver så høj at du ikke kan tjene noget.

Beklager. 

Når det så er sagt så skal det endelig ikke tage modet fra dig så  bliv ved og bliv ved med at kontakte dem til du hører fra dem.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)