Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billeder på affiliate blog?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har de seneste par dage arbejdet på at opbygge en blog omkring fitness - Som gerne på et tidspunkt skulle tjene lidt ved affiliate marketing og google adsense.
Min side hedder: www.fitnesslivet.dk - Og kommer primært til at handle om fitness, kost, øvelser, opskrifter, mv. Sitet er ikke færdigt, men er pt. I gang med at komme ud over stepperne og skrive en masse artikler.

Mit primære fokus lige nu er at, skrive en masse gode indholdsrige artikler og derefter når jeg har skrevet en del artikler vil jeg undersøge affliate partnere nærmere.
Men mit spørgsmål er: Nu har jeg f.eks. Skrevet et blog-indlæg omkring ''5 tips til at øge din fedtforbrænding'' Eller ''5 tips til større arme'' - Og jeg vil gerne have et billede eller to ind i artiklen for at gøre det mere ''unikt eller spændende at se på'' - Går ikke ud fra jeg må bruge billeder fra google?

Skal jeg ikke benytte mig af såkaldte ''unikke'' billeder?
Har tænkt på at købe billede fra istockphoto - Eller er der en bedre og billigere løsning på det?
- At benytte billeder på en post uden at få problemer med ophavsret?

Tak på forhånd!

/ Theis

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ta dine egne, Google elsker unik indhold og det gælder også billeder 
søg på google efter kokkejakker i Aalborg og klik på billeder hende den søde er fra min side. 3 dage og så lå det 1 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene begge to! HAr tilmeldt mig på pixabay :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Thomas. Hvis du har mulighed for det så tag dine egne unikke billeder.

Ellers kan du finde nogle gratis billeder med fitness og sport på eksempelvis https://www.pexels.com/ og https://stocksnap.io/.

Du kan finde flere lignende sider med en simpel søgning på Google.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtige er - Som de andre siger - lige at få læst betingelserne igennem, så du er helt klar på, hvad du ophavsretsmæssigt går ind til :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 04:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mange tak for dit input. Ja man skal jo læse sine rettigheder nøje for, at undgå overraskelser.

Jeg har pt. et problem. Jeg skriver f.eks. En guide omkring proteinpulver og vil have et billede ind i starten, men kan ikke finde noget på pixabay eller pexels, hvad kan jeg gøre? Vil helst ikke benytte mig af shotterstock.

Tak på forhånd.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste er helt sikkert, hvis du kan tage dine egne billeder, da DC straffen ved duplicerede billeder er stor, læs dette indlæg om foto og billeder og DC, som jeg har skrevet.

Hvis du ikke kan tage gode billeder, findes der mange gratis sider, hvorfra du kan hente gratis billeder. Men du bør overveje,om det ikke er bedre, at du bruger de småpenge, som et godt billede fra et af de store sites koster, det kan ofte betale sig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køber selv hos 123rf til prisen er de ganske enkelt den bedste service jeg har fundet :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige en heads-up: Siden returnerer en fejl 500 lige nu.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)