Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette Erhvervsportal til hjemmeside (track and trace)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er på udkig efter en løsning, så jeg kan oprette en erhvervsportal på min hjemmeside (Wordpress), så en virksomhed kan følge processen.

Jeg er meget i tvivl om løsningen og overvejer - i og med det er et WP site - om der mon findes et plugin eller om løsningen skal være en anden?

Er der mon nogle af jer aminoer, som selv har haft lignende udfordring og fundet vejen rundt om bjerget?

Der er nogle specifikke kriterier, som meget gerne må medtænkes:

- Login: Der skal være muligehd for et erhvervslogin.

- Oprette, følge og se tidligere ordrer: Ordren må meget gerne kunne redigeres, dvs at der skal være 4-5 trin, fx. modtaget af reparatør>til reparation>genlevering etc.

- Felter: der skal kunen oprettes nogle punkter/felter til udfyldelse af kunden.

- Firmainfo: skal kunne indtastes manuelt, hvorefter det efterfølgende skal være muligt at indtaste en reparation (mærke, model, reparationstype osv.)

- Kommentar: der må meget gerne være et ekstra felt til kommentarer, bemærkninger eller andet som ikke henhører under forrige felter.

Alle input og skæve tanker vil blive modtaget med kyshånd og har du en ide til en betalingsløsning, så hold dig endelig ikke tilbage, men skriv gerne en kommentar/overskrifter.

God påske til alle !

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)