Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking system med check-ud til Joomla?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er igang med opsætning af en hjemmeside hvor produktet/servicen bl.a. er afhentning på kundens adresse på ønsket tidspunkt.

Jeg bruger pt. joomla, da det er gratis og det jeg kender bedst.

Derfor søger jeg extensions til joomla som kan gøre det nemt for en kunde at bestille afhentning på ønsket tidspunkt. (Adressen kan som udgangspunkt blot være som oprettet via K2 eller joomla brugere)

Vigtigt er også at dette extension tillader check-ud med betaling eller kan arbejde sammen med betalings- og check-ud system.

Håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe? :-)

Tak,

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Kan du fortælle lidt mere om, hvordan dit koncept fungerer?

Måske kan jeg inspirere til en samlet løsning fremfor en opdelt løsning med flere systemer.

Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt skal det blot fungere sådan at kunden går ind på siden trykker "bestil afhentning" og så bliver sendt til en "booking" side hvor man kan vælge et tidsrum hvor man ønsker afhentning. Derfra fungerer det som et produkt der betales for med check ud.

Ved ikke om det var hvad du spurgte efter? :-)

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super.

Jeg har også selv søgt i extension directory og søgt meget omkring. Men jeg ville jo helst slippe med en gratis eller meget billig version.

Men som du skriver så ja, så er betalingsdelen gerne en ekstra tredjeparts del.

Ser spændende nok ud med VIK appointments, men stadig 99 euro er lidt meget i forhold til jeg ikke er sikker på om det kan konfigureres til det jeg søger.

Men tak :-)

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ofte "koster" gratis extensions mere end betalte.

Selvom at der findes mange gode gratis extensions til Joomla, så ramme man ofte 80/20 fænomenet. 

Extension'et løser opgaven 80% og så bruger man pokkers meget tid og måske penge på de sidste 20%.

God jagt! ;o)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)