Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Avanceret kunde planlægning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I forbindelse med et kunde job, fik jeg støvet et "gammelt" projekt af der havde lidt med opgaven at gøre

Nu tænker jeg om jeg måske skulle prøve ideen af og få det udviklet færdig, jeg har endnu ikke undersøgt markedet eller lagt nogen forretningsplan men tænkte at jeg ville afprøve ideen ved at starte med at lægge den ind her og se om der er nogle der har kommentarer til den, både med hensyn til funktioner og om muligheden for kunder til et sådan system.

Kort fortalt går det ud på planlægning af kunde besøg (fysisk) samt kørsels planlægning med rute beregning

(tilføjet jeg er klar over der findes systemer som logistik firma bruger , dette er henvendt til mindre og mellem store firmaer hvor logistik ikke er hoved beskæftigelsen)

Det skal være muligt at oprette adresser/kunder via import , opslag med ois/aws og cvr samt manuelt indtastning, ud fra valg af steder man ønsker at besøge skal systemet beregne om det er muligt at nå ønsket antal kunder for en dag og vise en foreslået rute

Forenkelt: man vælger kunder, tids hos kunde , arbejdstids start og slut 

Der er maser af andre muligheder man kunne tilføje men det er hvad jeg regner med at lancere i en beta udgave

For de tekniske vil systemet være baseret på openstreetmap med egen osrm server til route beregning 

Systemet vil være en online løsning (pris pr mdr har jeg endnu ikke regnet på), men tænkte på en basal gratis pakke og så ellers mulighed for at tilkøbe mere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)