Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop Mærket - 100 % gratis

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Webshop Mærket er en GRATIS ordning for danske webshops.

Det er 100 % GRATIS for webshoppen både at ansøge og at benytte Webshop Mærket, så der er ingen grund til at betale 1.000-vis af kroner til andre mærkningsordninger.

Sådan bliver din webshop godkendt:

1. Gå til http://webshop-maerket.dk
2. Klik på det GULE felt til højre "Ansøg om godkendelse ..."
3. Udfyld skemaet med relevant info

Du vil indenfor 48 timer modtage svar på om din webshop er godkendt, eller om der evt. skal laves nogle tilretninger.

Har du spørgsmål om Webshop Mærket er du velkommen til at kontakte os via email: kr@ShopNyt.dk

Med venlig hilsen

Kurt Rasmussen

Webshop Mærket

Tilmeldt 8. Mar 16
Indlæg ialt: 28
Fra  Pro-Instruments.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kurt,


Er du ikke sød at skrive kort om hvad det er for noget i kigger efter, før man kan få et badge fra jer? Og hvad får man ud af det som kunde, og som virksomhedsejer?


Vh,
Pro-Instruments.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Webshop-ejere.

Så har jeg tid til at lægge flere webshops ind, så hold dig ikke tilbage med at tilmelde din webshop.

Mvh. Kurt

Webshop Mærket

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 3. Jul 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt,

Hvor ligger forretningen i det for jer? Jeg spørger fordi ofte ser man disse gratis løsninger kommer over i betaling senere, og derved ikke bliver anderledes end hvad der ellers er eksisterende.

Mvh
R.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den såkaldte splittest du henviser til omtaler en test foretaget på Inboard.dk. Webshoppen eksisterer ikke mere. Domænet er registreret ved DK-Hostmaster den 13. april i år - med anonyme ejeroplysninger.

Hvordan kan der være foretaget en splittest på en ikke-eksisterende webshop? Den test du henviser til er udgivet den 1. juli.

Er det tilfældigt at webshoppen har holdt til i Næstved - samme sted som din egen adresse/Webshop-mærket (http://www.konkurser.dk/so/s6755.pdf)? Har du selv haft noget med Inboard.dk at gøre?

Ingen konklusioner i det ovenstående.. blot et par iagttagelser der får en til at undre sig :-).

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leatherdenmark.dk

Der er ingen forretning i det for os, bortset fra nogle få kroner i affiliateindtjening,, og om der nogensinde kommer det vides ikke endnu.

Webshop Mærket startede udelukkende som en protest mod de sindssyge priser som E-mærket og TrustPilot tager, og tanken er at det fortsat skal være 100 % gratis at være tilknyttet Webshop Mærket.

Mvh. Kurt

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Vestergaard:
Er det tilfældigt at webshoppen har holdt til i Næstved - samme sted som din egen adresse/Webshop-mærket (http://www.konkurser.dk/so/s6755.pdf)? Har du selv haft noget med Inboard.dk at gøre?

Hej Jeppe.

Jeg har absolut intet med hverken omtalte webshop at gøre, og kender ikke ejeren af hverken shoppen eller jammerbugtmarketing.dk

Der er et link til jammerbugtmarketing.dk's test / hjemmeside, og jeg vil foreslå at du kontakter ejeren hvis du ønsker mere info.

Mvh. Kurt

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Webshop Mærket:

Jeg har absolut intet med hverken omtalte webshop at gøre, og kender ikke ejeren af hverken shoppen eller jammerbugtmarketing.dk

Der er et link til jammerbugtmarketing.dk's test / hjemmeside, og jeg vil foreslå at du kontakter ejeren hvis du ønsker mere info.

Hvordan har du selv fundet frem til splittesten så hurtigt efter at blog-indlægget er blevet offentliggjort? Finder du det ikke selv pudsigt at det omhandler en webshop der ikke eksisterer?

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)