Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg og marketing søges til ny App

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksværk
Tilmeldt 8. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Aminoer, jeg er ny herinde men har længe haft kendskab til denne side og har fra sidelinien fulgt en del emner.

Jeg fik en god ide i starten af året, præsenterede den for en App udvikler, som  er gået ind i projektet, og vi har nu et færdigt koncept dog med plads til gode ideer og fede indspark.

Da denne app ikke er noget man har set før, så er jeg superbange for at afsløre for meget om den, men kan sige at kundegrundlaget er hele Europa.

Appen har et kriminal præventivt formål, skal øge sikkerheden hos den enkelte og skulle gerne gå hen og blive et redskab for politiet i forbindelse med efterforskning.

Jeg er selv alt andet end struktureret og min stærke side er helt sikkert mine gode ideer, min makker er udvikler og knald dygtig til dette.

Vi søger en der ved noget om marketing og om hvordan vi bredest og hurtigst rammer så mange som muligt, som enhver ny startet virksomhed, hænger pengene ikke på træerne endnu, men det kommer de til;-).

Vi giver gerne en andel af virksomheden til den rigtige.

Vi er så langt så vi allerede i påsken her kan køre test på appen.

Vi håber at høre fra nogen af jer fantastiske Aminoer

De bedste hilsener 

Anders og Jesper

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders :

Hej alle Aminoer, jeg er ny herinde men har længe haft kendskab til denne side og har fra sidelinien fulgt en del emner.

Jeg fik en god ide i starten af året, præsenterede den for en App udvikler, som  er gået ind i projektet, og vi har nu et færdigt koncept dog med plads til gode ideer og fede indspark.

Da denne app ikke er noget man har set før, så er jeg superbange for at afsløre for meget om den, men kan sige at kundegrundlaget er hele Europa.

Appen har et kriminal præventivt formål, skal øge sikkerheden hos den enkelte og skulle gerne gå hen og blive et redskab for politiet i forbindelse med efterforskning.

Jeg er selv alt andet end struktureret og min stærke side er helt sikkert mine gode ideer, min makker er udvikler og knald dygtig til dette.

Vi søger en der ved noget om marketing og om hvordan vi bredest og hurtigst rammer så mange som muligt, som enhver ny startet virksomhed, hænger pengene ikke på træerne endnu, men det kommer de til;-).

Vi giver gerne en andel af virksomheden til den rigtige.

Vi er så langt så vi allerede i påsken her kan køre test på appen.

Vi håber at høre fra nogen af jer fantastiske Aminoer

De bedste hilsener 

Anders og Jesper

Hej Anders og Jesper

Nu er markedsføring mange ting, og det meste koster penge, med mindre der er tale om PR, eller opsøgende salg (koster også lønomkostninger). Har I penge til markedsføring? Dette vil være meget relevant at vide for den pågældende person I søger. 

God jagt!

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 8. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tusind tak for dit svar, vores fokus ligger nok i at få lavet en god skriftlig reklame/flyer som kan distribueres igennem sociale medier, det stiller ikke for store krav til økonomien, derudover kunne vi selvfølgelig godt bruge et input til, hvordan vi hurtigst, billigst og mest effektivt kan blive eksponeret

De bedste hilsener 

Anders 

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne høre mere.. Jeg tænker helt bestemt at jeg ville kunne hjælpe med at få produktet udbred.

I må gerne skrive en privat besked og så tager vi den der fra..

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders og Jesper. 

Jeg tænker lidt, at første step for jer, er at få lavet en strategi, som kortlægger både målgrupper, målsætninger, handlingsplan og økonomi. Der kan evt. tages udgangspunkt i forskellige markeder.  Jeg vil gerne hjælpe jer med at udarbejde sådan en, således at I får et overblik både nu, men også i fremtiden. I vil også undgå, at smide unødvendige markedsføringskroner ud af vinduet på "gode ideer",som ikke virker alligevel.

Send mig en PB, så kan vi tage en uforpligtende snak omkring det.

/Anita   

Fra São Paulo, Brasilien
Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksværk
Tilmeldt 8. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita 

Tusind tak for dit tilbud, lige pt. holder vi påske eller rettere jeg gør mens min makker får styr på de sidste småjusteringer af vores App før den på tirsdag ryger ud til 30 testere. Er det muligt at vi kan få lov at vende tilbage efter påske

De bedste hilsener 

Anders Jönsson

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders :

Hej Anita 

Tusind tak for dit tilbud, lige pt. holder vi påske eller rettere jeg gør mens min makker får styr på de sidste småjusteringer af vores App før den på tirsdag ryger ud til 30 testere. Er det muligt at vi kan få lov at vende tilbage efter påske

De bedste hilsener 

Anders Jönsson

I er meget velkommen til at vende tilbage. Send mig evt. en mail på anita@farosmarketing.dk eller giv mig et ring på 26 332 344, så kan vi tage en snak omkring det :) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)