Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ClickBank og indtjening

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil gerne lige høre om der er nogen der enten bruger ClickBank eller har brugt det?

Jeg vil gerne vide hvordan de har formået og promote deres side til andre om det enten er via deres egen hjemmeside eller affiliate på en anden måde?

Mange tak. :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt det lidt, men med en succesrate på 0%. Ikke ét salg. Det er flere år siden, og min tilgang var nok ikke så god.

Til gengæld har jeg set nogen smarte tricks. Et hackforum (ikke black-hat) jeg var på engang, var der en fyr, som delte sin tilgang til det.

Han fandt et program, gerne vægttab (det skidt er populært..), så gik han ind på https://www.buysellads.com/, fandt en relateret side med mange besøgende og en okay pris for reklame, bestilte det og smed sit affiliate link op. Bum, ikke mere arbejde der. Han delte et screenshot af indtjeningen. Han brugte ~60$ på reklamen og fik ~2300$ ud af det.

Det koster lidt i starten, men hvis man rammer rigtigt med et program og hjemmeside, så kommer der penge ind til flere reklamer. Det tager en evighed at bygge en side op med nok besøgende til, at det giver mening.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)