Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nytænkende online marketing manager mangler mere praktisk erfaring.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

Jeg ønsker at opgradere mit CV så jeg kan virke mere attraktiv på arbejdsmarkedet. Derfor skriver jeg herinde i efterspørgelse af en fantastisk virksomheds, som kunne have brug for en effektivisering af SEO, Google analytic, PPC, Google Adwords, Sociale medier, Marketing Content,  konventeringsgrad, Return on investments analyse, Key Point Indikators, Linkbuilding mm. 

Der vil være tale om en praktik stilling i 4 uger, som måske kunne føre til en fast stilling. Men ellers ligger fokusset på erfaring og opdateret af mit CV. 

I mit arbejde i bl.a. Horsodan Elektronik,Ramsdal, Dagrofa, systemfrugt og Brunchbuddet  fik jeg en unik erfaring med SEO samt google redskaber. Jeg arbejdede særligt med SEO, Content marketing, Google Analytic, Google Adwords, opbyggelse af links, analysering af processen med KPI og ROI. Mit arbejde gav mig et enestående indblik i udfordringerne ved online marketing og SEO samt mulige løsningsforslag.  

Helt konkret kan jeg bidrage med følgende:

  • Erfaring med opbyggelse af SEO, både fra mit arbejde hos Ramsdal og mine stillinger hos Easypie, Dagrofa og Horsodan. Det indeholdte nødvendighedsafklaring, nøgleordssøgning, links, planlægning, indhold, sociale medier mm.

 

  • Stærk markedsanalytiker til SEO, da det gav et godt resultat at bruge ”sprog termer” der bruges i industrien som søgeord. Derfor krævede det en større indsigt i hvordan en typisk forhandlingssituation så ud til hvert produkt.  

 

  • God vurderingssans ved potentielle online markedsføringsstrategier. Har opbygget mange forskellige marketingskampagner og har fået indsigt i hvad der virker. 

 

  • Erfaren google analytiker som har opnået nye strategiske muligheder. Via arbejdet med trafik analysen og en opdateret SEO opdagede jeg både for Horsodan og Easypie, et helt nyt geografisk fokusområde og potentielt marked.  

 

  • Grundig analysering erfaring via key point indikators samt Return of investment til afklaring af potentialet for processen. Det var vigtigt i alle virksomhederne at målingen blev gjort løbende.

 

  • Stærke skriftlige og mundtlige formidlingskompetencer på dansk og engelsk, da jeg arbejdede med formuleringen af komplicerede informationer på en klar og letforståelig måde.

 

Jeg har fra min tilgang til arbejdsprocesser demonstreret, at jeg er meget struktureret og fleksibel i varetagelsen af forskellige arbejdsopgaver. Ligeledes lægger jeg stor vægt på detaljen i arbejdet, samtidig med at jeg formår at have det kølige overblik og bevare mit lune smil i et travlt arbejdsmiljø. I mig vil også få en medarbejder, som er resultatorienteret og proaktiv i tilgangen til arbejdet, og jeg kommer med forslag, hvis jeg ser muligheder for, at processer kan optimeres.

Jeg har et stort servicegen, og som det fremgår af min brede erfaring, er jeg vant til at arbejde med mange forskellige mennesker, hvilket er en force i min tilgang til at møde nye mennesker og opbygge gode relationer til interne såvel som eksterne samarbejdspartnere. Jeg trives med at arbejde selvstændigt såvel som at arbejde projektorienteret i teams, og jeg sætter pris på at arbejde i et uformelt miljø, hvor jeg engagerer mig i det kollegiale sammenhold.

Hvis dette har din interesse eller kender nogle der kunne være interessert kan du kontakte mig på 23969419 eller stephanduedahl@gmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)