Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Suspenderet webhotel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået suspenderet et at mine webhoteller med den begrundelse at det udsender store mængder spam. Mit spørgsmål er så om det i det hele taget er lovligt fra udbyderens side at gøre det uden at advare om det og uden at give os en chance for at løse problemet først ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det står formodentlig i de handelsbetingelser, som du har accepteret - men IKKE læst - ved oprettelsen af webhotellet. Men det er så også her at de gode udbydere for alvor skinner igennem ved blot at blokkere din mail-udsendelse og ikke hele webhotellet.

Men efter alt at dømme er din hjemmeside blevet inficeret, hvorfor den udsender spam. Det du bør gøre nu:

1) Få identificeret (en del af) det inficerede
2) Gendan ud fra en backup
3) Kontroller at 1) ikke er tilstede ellers gå til 2)
4) Opdater hjemmesiden
5) Du er nu klar igen

Hvis du ikke selv er i stand til at løse problemet, så få nogle kompetente mennesker til at hjælpe dig.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan jo bare lade være med at udsende spam? I tilfælde af at det ikke er dig, kunne du jo bare sikre dit website så det ikke kan misbruges til at sende spam.

Og selvfølgelig skal webhotellet lukke for dit site hvis det sender spam ... du kan da ikke bare tillade dig at sende spam ud til det engang passer dig at gøre noget ved problemet, det rigtige må være at lukke sitet ... fixe det og SÅ åbne igen når det ER fikset.

Jeg forstår slet ikke at du kan tillade dig at være utilfreds??? Du har været skyld i chikane af andre mennesker, idet du ikke har sikret din side godt nok. Det ville klæ' dig at være lidt ydmyg istedet for det her ...

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Jeg har fået suspenderet et at mine webhoteller med den begrundelse at det udsender store mængder spam. Mit spørgsmål er så om det i det hele taget er lovligt fra udbyderens side at gøre det uden at advare om det og uden at give os en chance for at løse problemet først ?.

Alle webhoteller, uden undtagelse, har betingelser der sikrer de kan lukke ned for sider der f.eks. sender spam ud.

Problem med spamudsendelse er ikke kun at man spammer modtagerne, men at serveren man ligger på risikerer at blive spamflagges i diverse spamfiltrer, hvilken gør at mails udsendt fra serveren ikke kommer frem.

Så det er kun godt at udbydere lukker sider ned der udsender spam, da det giver problemer for både modtagere, og de andre der ligger på samme server.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)