Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress laver ikke linje skrift på min blog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror problemet med linje skrift mellemrum i tekster på min side kom ved at skrifte wordpress tema men er ikke sikker .

jeg har prøvet lav teksten ikke helt tætskrevet og derved kan forstås rimeligt . 

jeg har lavet tabler og punkt lister og klikket ekstra gang der , men det er ikke ideelt 

hvis kopiere microsoft office word tekst ind kommer linje skrift og alle mellemrum heller ikke med 

er det bedst at købe et nyt tema 

jeg har ikke før hørt om dette her problem og det gamle tema var teksten anderledes men kan også være grundet en af wordpress opdateringer .

min side med problemer er denne her poledancer.dk

Det skal siges det er mig selv der har lavet sidden og jeg er ikke wordpress ekspert 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nu prøvet opdatere andre Wordpress temaer der var problemet ikke med linje skrift 

Dog det andet prøvet har jeg problemer med at få social medier på siden , jeg ville gerne have facebook like og google plus siden

Dog synes jeg der er altid problemer ved mange af Wordpress temaerne et eller andet

jeg laver jo pole dans og valgt det ønsker jeg mest og det er meget fysisk krævende,  så det er ren hobbyvirksomhed , da jeg ikke kan lave 3 shows på en aften og det er kun fredag og lørdag normalt man vil booke pole danser og der er højsæson og lavsæson derved lige går ud og book webmaster er ikke muligt da de jo ikke arbejder gratis webmaster , så det må være mig selv der prøver mig frem og jeg har ikke arbejde ved siden der giver over kontanthjælpen i antal kroner om måneden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg fandt et nyt tema efter prøvet flere , nu kom der mere mellemrum på siden , jeg synes selv det er svært finde det bedste , men siden forbedres lidt løbende .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)