Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du leverer trafik? Så har jeg et godt tilbud!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg leder efter nogle dygtige puplishers, til en utrolig spændende kampagne jeg har kørende. 
Det er en landingside, til et produkt jeg har udviklet og designet. Produktet giver længere og fyldigere vipper indenfor 14 dage. 
Målgruppen er kvinder i alderen 15-50 ca. Produktet sælger stort set sig selv, så du skal blot føre en masse trafik til siden. 

Du vil blive udbetalt for dine leads/klik hver 10. dag. 
Beløbene er inkl moms

Vi har 2 løsninger. 

1. Betaling pr klik. 
- Under 5000 klik om ugen. 1kr pr klik. 
- Over 5000 klik om ugen. 1.25kr pr klik. 
- Over 10.000 klik om ugen. 2.2kr pr klik. 

2. Betaling pr lead ( Pr person som bestiller intro tilbudet til 39kr) 
- Under 50 leads om ugen. 180kr pr lead. 
- Mellem 51-100 leads om ugen. 220kr pr lead. 
Over 100 leads om ugen. 250kr pr lead. 

Som sagt udbetaler vi hver 10. dag. Hvis du kan leverer en fast mængde trafik, kan vi også aftale noget upfront betaling. 
Alt er stort set tilladt. Vi ser dog du sørger for at ramme vores segment så godt som muligt. Ingen skam eller robotter er tilladt.
Vi forbeholder os retten til at trække leads/kliks fra din udbetaling, hvis vi kan bevise du har lavet skam eller brugt robotter til at skaffe dine leads/klik.

Facebook annoncering fra vores facebook side. ( Dog betaler du selv for annoncerne, via din egen annonce konto) 
Google adwords og display er også tilladt. Det samme med yahoo og bing reklamer. Youtube, blogger netværks og andre former for marketing er også tilladt. 
Email marketing er også tilladt. Så længe vi kan spore salgende via dit unikke tracking link er vi utrolig large med hvor du henter trafik fra. 

Jeg giver link til Landingsiden hvis du tror du kan skaffe mig noget trafik. 
Kontakt mig allerede i dag på Mathias@fpmarketing.dk 

Mvh. 
Mathias Jensen 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)