Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop i wordpress

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer
Jeg er ved at bygge min webshop op i wordpress og sidder lige nu med 3 problematikker som jeg håber i kan hjælpe med.
1. Min tekst på forsiden skal rykkes men kan umiddelbart ikke rykke den uden at rykke billedet med selvom de burde være uafhængige af hinanden.
2. Enkelte ord på shoppen er på engelsk fx k checkout
3. Min side der burde blive mobilvenlig automatik er på ingen måde mobilvenlig, hvordan kan jeg ændre det?

Siden hedder www.cphbodycare.dk
Håber der sidder nogen skarpe hoveder der kan hjælpe

Mvh Kristoffer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer 

Hvilket theme benytter du? 

2) Kan det være nødvendigt at gå mere tekniske til værks. Min udvikler fortæller mig at bør tage et kig i .MO-filerne / PO-filerne. Her kan du finde flere af de sprog-strings som er i chechout, og da andre standard sider/funktioner i WooCommerce.

3) Responsive er ikke det samme som mobilvenlig. Derfor er det nu din opgave at opsætte indholdet, således at det kan gå sig på mobil. Flere tema tilbyder funktioner hvor du kan lave separate opsætninger på de forskellige platforme. 

Hvis du ønsker assistance i forbindelse er du velkommen til at sende en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk

Held og lykke med det :) 

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer.
Din side er responsiv, men ikke mobil venlig, da bl.a. dit banner slider ikke følger med, der er også lidt med din kurv og footer. jeg har kun tjekket forsiden.

Det er ikke det største problem at rette.

Har du brug for hjælp, er du meget velkommen til at skrive til mig på kim@cyberdata.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)