Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optankning hos Coolrunner - og bogføring heraf

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er skiftet fra at have kundeaftale hos PostDanmark med månedlig faktura, til Coolrunner som sender fakturaer enkeltvis = kæmpe bogføringsmareridt!

MEN man kan benytte sig af optankning derinde, således at der bliver færre posteringer på bankkontoen. Mit spørgsmål er så bare, når dette skal bogføres: Kan jeg bruge kvitteringen for optankningen alene som dokumentation? Eller skal jeg både bruge den + alle fakturaerne (som man vel stadig får) der bliver dækket af den gældende optankning?

Håber det giver mening, og at I kan hjælpe.

Geeked

PS. Nu fandt jeg lige dette fra pakkelabels.dk https://www.pakkelabels.dk/praktisk/vejledning-til-bogfoering/bogfoering-af-saldooptankning-og-maanedlig-faktura/

De skriver det ikke som om, at man skal bruge fakturaerne for hver enkelt pakkelabel. Dog anbefaler de en konto i rengnskabsprogrammet, som hedder noget med optankning. Er det vejen frem? Altså at jeg opretter en specifik konto i Billys (i mit tilfælde) eller kan jeg bare bogføre den som alm. regning?

Tilmeldt 13. Nov 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der kender til bogføring af den slags? Skype-SadSmile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan slå mange fakturaer sammen i EN bogføring  men du skal have fakturaerne som underbilag (og ja så skal de stemme med banken naturligvis)

vh JOhn Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)