Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox.net. Findes bedre alternativer ifm domæne-leje?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Patrick - Meebox:

hvad man får for 10 kr./måned - de køber et tyggegummi og forventer at få en slikbutik.

Mit råd? Undersøg markedet og find det der passer dit behov bedst. Du skal være mere end velkommen til at prøve os af. Og lad mig endelig vide, hvis du har spørgsmål om os. :-)

Wink Ja eller i i Meebox skulle blive bedre til at forventnings afstemme.

Og tage jeres kunder seriøse og alvorligt.

Folk kan da heldigvis idag selv Google jeres navn m.m. Wink

Og søge rundt på nettet i forskellige foraer. Og finde en masse utilfredshed med netop jer fra mange og rundt omkring.

Man kan jo selv oppe over,  se i et par link, herinde fra og fra Trustpilot.

Netop den kritik I er udsat for, kræver en professionel tilgang og behandling, og selv det kan I ikke. No

Patrick nu kastede du med 1 stjerne til mig, en tidligere kunde. Hvor tror du jeg gengælder dette henne???

Du henviste til tidligere tråde, og jeg kan godt huske at der var noget om snakken. Det du skriver her i dit svar, var også det jeg læste i den tidligere tråd angående meebox. 

Men jeg synes også det var på tide med en ny tråd, den anden var da en anelse gammel svjh. At der var en del der brokkede sig over meebox, og fik ja sådan lidt dårlige svar. Men ellers hvad kan du anbefale Ib? Nu kan jeg ikke præcisere mine krav og behov, men hvis man kan skalere alt efter ens behov og der er god support og til en fornuftig pris hvilken udbyder kan du feks anbefale? 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Isaac:

Du henviste til tidligere tråde, og jeg kan godt huske at der var noget om snakken. Det du skriver her i dit svar, var også det jeg læste i den tidligere tråd angående meebox. 

Men jeg synes også det var på tide med en ny tråd, den anden var da en anelse gammel svjh. At der var en del der brokkede sig over meebox, og fik ja sådan lidt dårlige svar. Men ellers hvad kan du anbefale Ib? Nu kan jeg ikke præcisere mine krav og behov, men hvis man kan skalere alt efter ens behov og der er god support og til en fornuftig pris hvilken udbyder kan du feks anbefale? 

Jeg har været kunde hos Meebox i flere år. dette samarbejde kørte totalt af sporet i januar måned 2016.

Jeg forsøgte forgæves i ca. 3 uger at komme i kontakt med dem. Ingen brugbare svar i mit tilfælde.

Og min situation var desperat til sidst. Jeg var tvunget til at skifte

De har hellere ikke telefonsupport, uanset hvilken løsning du har hos dem. "dyr som billig".

Også som Patrick længere oppe i tråden kalder tyggegummi eller slikbutik. 

I den forbindelse var min løsning en prof. løsning, også hos dem kaldet slikbutik. 

Dog kan jeg et andet sted på nettet se, at når de skal fiske kunder kan de godt foretage en opringning.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skrevet fr, 26 feb 2016 kl. 10:03
DårligtDårligtRimeligRimeligMiddelMiddelGodtGodtPerfektPerfekt

Hej Pernille

Send mig en mail med dit telefonnummer til ace@meebox.net, så giver jeg dig et kald, og så kan vi få drøftet de bekymringer du har, så du er tryg ved dit webhotel hos os! 

Jeg håber på at høre fra dig - hav en skøn fredag og weekend :-

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men flerårige kunder i nød kan de ikke hjælpe.

Jeg valgte Dandomain. der også har telefon support.

Og selv efterfølgende og sidst idag har jeg fået deres spam mail om, at mit bliver opgraderet, selvom jeg intet har hos dem.

Jeg har endnu ikke beskrevet dette på Trustpilot. Men jeg tænker mig også om.

Men jeg føler mig rigtig skidt behandlet og var gidsel hos dem. 

Meebox NoNoNo

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 09:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Ib - jeg giver dig en stjerne fordi du ikke svarer på trådstarters spørgsmål. Du har mere travlt med at svare, det du selv gerne vil svare. Jeg anerkender, at du har haft en dårlig og uheldig oplevelse, men du taler på vegne af én kunde, ikke samtlige 15.000. Og så glemmer du også at fortælle, at du har været kunden siden 2013. Vi må antage, at når du har været kunde så længe, så er det også fordi du har haft gode oplevelser med os. 

Hvis du virkelig gerne vil tale ud om det her, så er det her ikke stedet at gøre det. 

Isaac - Jeg må ganske enkelt bede dig om, at se bort fra Abildgaard's kommentarer. De afspejler ikke et almindeligt kundeforhold eller hvad du kan forvente af os. Jeg vil med glæde tilbyde dig 30 dages gratis prøve, hvis du vil prøve vores produkter og få din egen oplevelse. Hvis du ikke ønsker det, så er det også helt ok, så skal du have held og lykke med dit projekt og med at finde den rette udbyder! 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle

Denne tråd er ved at udvikle sig i en helt forkert retning.

Jeg læser trådstarters seneste indlæg som udtryk for, at der er svaret på det oprindelige spørgsmål og låser tråden her.

De bedste hilsner
/Brian

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)