Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg gerne ønske alle et godt nytår, og god vind i 2008.

T-shirtlounge.dk har til Januar eksisteret i et år, og efter et år kan man se tilbage og se om der er ting man kunne have gjort anderledes. Når man kigger i regnskabet kan man se at fragt og forsendelsesomkostninger naturligvis fylder en stor del, men efter vores mening for stor. Indtil videre har vi købt kasser med 250 kuverter på posthuset (Maxibreve, med bobbelplast), og brugt forsendelsen hos postdanmark.Men de kuverter koster næsten 5 kr. pr. stk, og med antallet bliver det en stor udgift, og samtidig stiger postdanmark endnu engang.

Vi vil derfor høre om der er nogle der har gode erfaringer med materiale til forsendelse, og andre tiltag som kan hjælpe med at spare en del penge? Nu så jeg at mange brugter security poser fra Jakodan? Kan de anbefales?

Godt nytår.

 Frederik

T-shirtlounge.dk

www.t-shirtlounge.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Min kone, som har en web-shop køber emballage hos det lokale papirkompagni ca. 25% billigere.

Godt nytår!

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Tak for svar. Det vil vi kigge på.

 Et godt nytår til dig.

Frederik

www.t-shirtlounge.dk
Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Frederik

 

Selv om vi er konkurrenter vil jeg da gerne give dig et råd. Du kan eksempelvis få ganske fine kuverter hos Lomax eller Lyreco for ca. kr. 1,- ex.moms. De kan indeholde ca. 2 tshirt. Skal det være lidt pænere vil jeg også anbefale Jakodan som vi også har fået nogle prøver fra og overvejer at skifte til.

 

Mvh

Brian

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Tak for hjælpen. Jeg tjekker lige begge produkter, og finder den bedste mulighed.

Hav en god dag.

www.t-shirtlounge.dk
Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Vil bare tilføje, at jeg varmt kan anbefale Jakodans security poser - har ikke voldt mig nogle problemer Smile

Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi køber hvide boble kurverte hos lyreco og de kan presses meget i pris hvis du køber 500 stk af gangen og de levere gratis. :-)

Klaus Rosquist 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)