Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må / Må ikke ifht. Trustpilot

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 16
Indlæg ialt: 28
Fra  Pro-Instruments.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib,

"De bruger altså selv den tilgang med "ufrivillige" links (og skærmbilleder)" Nu skal det selvfølgelig ikke være dét denne tråd skal handle om... Men er du vimmer hvor irriterer det mig grænseløst at de i forhold til det, har loven på deres side!

- Men i det øjeblik at de trækker det kort, med at det er en "bruger-drevet-forum" så lukker de ligesom munden på alle os andre...


Vh,
Pro-Instruments

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 12
Fra  FilmFront ApS Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagen endte med at jeg valgte at fjerne det - så vigtigt var det hellere ikke for os.

Deres argument var som følgende: "Trustpilot Stjernerne er kendetegnet ved de hvide stjerner, der hver især er omringet af en grøn firkant som baggrund. Trustpilot Stjernerne er et særpræget forretningskendetegn, som eksklusivt tilhører Trustpilot, og Trustpilot Stjernerne er beskyttet i henhold til markedsføringsloven."

De er den heldige ejer af fem stjerner, så vidt jeg læse mig til. Wink Vores design var godt nok med fem stjerner, men med en anden farve, form, baggrundsfarve, typografi og tekst.

Vores fejl var dog at oprette os som erhvervsbruger i den korte gratis periode - jeg tvivler på at de tjekker hvis ikke at du har registrerer firmaet som bruger. Folk har stadigvæk mulighed for at anmelde din virksomhed uden.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)