Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukke IVS ned

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal jeg gør for at lukke en IVS ned der ikke har foretaget sig noget?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan lukke det ved "betalingserklæring" - det gøres ved SKAT, hvor de skal give dig et bevis på, at du ikke skylder noget i skat (det hedder en skattekvittance).

Jeg vil dog rådføre mig hos en revisor. Da jeg stod i samme situation (dog med aktivitet), var betalingserklæringen helt klart det bedste valg, og noget du selv kan gøre hvis du gider at sætte dig ind i tingene.  

Der gik 3,5 måneder fra, at jeg bad SKAT omg en skattekvittance som så først derefter skulle sendes til erhvervsstyrelsen, som så lukker dit selskab... Derefter skal erhvervsstyrelsen meddele dette til SKAT, det tog halvanden måned..... så sammenlagt 5 måneders ventetid :-)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har set nogle stykker (thomas revisor) der vil gøre det hele for 1500 + moms - nok værd at overveje hvis det er lukning ved erklæring der er valget

Sidste jeg så tog så endnu længere, 8 mdr ialt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John Hannover

Så kan man også få lukker et APS som er blive lave ved en indskud er  o kr. for for jeg skul ikke ind i det virksomhed

Hvordan kan jeg få det lukke ??

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Sidste jeg så tog så endnu længere, 8 mdr ialt

jeg lukkede mit i oktober 2015 - så min erfaring er forholdsvis ny :-)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den beder mig om følgende:

http://i.imgur.com/oHGkfmQ.png

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får en betalingserklæring og erklæring fra SKAT? Er med det alene, da mine medstifter er ligeglade...

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske lidt off topic, - men hvorfor er det et problem at det tager lang tid at lukke et selskab ned! om det så tager 8 måneder..., det er da bedre at Skat bruger deres resourcer på nye selskaber, hurtig registrering osv. Ville nok ikke selv bruge 1.500 kr. hvis det kan gøres gratis, omend langsommere.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Her i dette link http://johnhannover.blogspot.dk/2015/11/lukke-selskab.html  kan du se under lukke ved erklæring og link til skat. Der skal også være et færdigt regnskab - evt kan du finde en regnskabs person der kan gøre det for - ikke så mange penge

Det tager som nævnt en del tid - både fordi der skal checkes med skat, moms, told osv og skaffes denne erklæring og så skal skat afslutte - 

det er bare at sætte sig og vente- der sker jo ikke yderligere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

musico:
Ville nok ikke selv bruge 1.500 kr. hvis det kan gøres gratis, omend langsommere.
det går som ikke hurtigere - hvis man ellers laver tingene korrekt - med regnskab og balance og kvittance - så er det samme tid at gøre det selv som at lade andre gøre det. Omvendt hvis man fumler i papirerne så skat kommer retur og beder om yderligere regnskab osv - så sinker det - men jeg er da enig i det er lidt ligemeget - der sker jo ikke yderligere når man er i gang med processen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok... har brugt ret meget tid til det her og kan ikke finde ud af det. Nogen der kan anbefale en revisor til at hjælpe mig med dette? Og hvor meget vil det koste (vores IVS har ikke lavet noget. Har ikke engang en bank konto).

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)