Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøgende men ingen køb

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten.:

Hej Alle 

Jeg søger gode råd til hjemmesiden www.mental-underholdning.dk
J
eg har en del besøgende hver dag, men der sker ikke så meget..
Jeg er i tvivl om det er hjemmesiden der ikke lever op til folks forventninger eller om det bare er de forkerte besøgende der kommer på min hjemmeside.
Kom gerne med gode råd

Hej Karsten 

Først og fremmet et spændende (og skræmmende på samme tid) emne :) 

Jeg har været lidt omkring din side og som du har hørt før, så forekommer den mig lidt forvirrende. Jeg bliver ved med, at fokusere på din Facebook, men der er ikke rigtig noget, der får mig til at tænke, at jeg skulle like den. I stedet ville jeg nok bruge pladsen på en kontaktformular, så din CTA bliver nemmere for de besøgende.  Derudover ville jeg nok også kigge lidt på de røde farver, som jeg først troede var links; altså jeg fik ikke rigtig et endeligt svar på mit spørgsmål. Jeg forventer nok, at der er mere information, når det står skrevet med rød. 

Derudover bør du nok også få kigget på dine tekster. Jeg bliver ikke rigtig inspireret til at kontakte dig. Dette ville jeg kunne hjælpe dig med, så dine tekster bliver mere sælgende uden at miste fokus. :) Ligesom videoer vil være mere givende kontra billeder. 

I forhold til konvertering, har du opsat konverteringssporing i Analytics? Har du prøvet at annoncere via Adwords, Facebook, LinkedIn eller andet? Måske dette kunne være en mulighed. 

Har du uddybende spørgsmål eller andet du ønsker, er du velkommen til at kontakte mig :) 

Med venlig hilsen 

Anita 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Karsten

Din udfordring her starter et sted før alle de her praktiske råd om opstramning af siden, jo en favicon, eller konverteringssporing er da en god idé, med ingen af disse ting er jo "magiske" og nok til at du konverterer de besøgende til kunder.

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at kigge på min markedsføringsstrategi.

Find ud af præcist hvem dine potentielle kunder er, prøv f.eks at lave en beskrivelse af 2 eller 3 fiktive kunder, giv dem bare et navn og fortæl en lille historie om dem. 

Kig herefter på hvor du finder disse, og hvad de evt kunne tænkes at søge på når de ville købe din ydelse. Overvej også hvad det er fiktive "Peter" ville have brug for, for at trykke på "købs" knappen.

Det er først når du er skarp her at du kan gå igang med at se hvad og om der skal rettes på siden, og hvilke kanaler, SEO, Adwords, Facebook osv - indtil du er skarp på disse ting vil det andet blot være spild af penge.

anyway, så held og lykke med siden

//Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville flytte nogle af dine produkter/services ud på forsiden i stedet for boksen "normal". Der ved vil jeg tro, at du fanger flere menneskers opmærksomhed. Herudover skal du gøre mere ud af dine konverteringer via CTA-knapper - altså mere synlige telefonnumre osv. på hvordan folk kan få fat på dig. Og ellers er der mange guldkorn i de ovenstående kommentarer, som jeg bestemt også vil tro vil hjælpe dig. Men husk at sætte konverteringstracking op i analytics, som de andre også forslår, så vil du komme langt via målinger. 

Held og lykke med projektet. 

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nødt til at starte helt helt forfra.

Glem SEO indtil videre og byg siden om fra bunden.

- Lav en forside hvor selv min mormor forstår hvad det er du laver efter 30 sekunder.
Gå ud fra at der ikke er nogen der på forhånd ved hvad du laver.

- Videoer på forsiden - gerne en der virkelig fanger så man ser den færdig

- Overvej et andet navn. Mental kan meget nemt blive negativt. Svært at forstå. Måske noget med hjerne (a la "F3kr med din hjerne" sådan som jeg forstår det er det lidt den slags

- Lav en parallax scrolling side hvor du har samlet alt på én side så man bare skal scrolle for at se resten.

Det var det jeg lige kunne komme på "on the top of my head"

Det var nok ikke det du ville høre, der er meget arbejde i det, men det er det rigtige at gøre :-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror ikke du har vildt mange besøgene 0 links næsten hps://majestic.com/reports/site-explorer?folder=&q=mental-underholdning.dk&IndexDataSource=F tt 

alexa rank ingen rank http://www.alexa.com/

videre formidle siden mere med presse meddelers flere videoer kør der ud ad i en vild iværksættere passion 

der skal nogle gange flere 100 besøgene om dagen før der kommer forspørgekser og mange er jo slet ikke dine kunder så formidle videre er en kamp lav det bedre på siden mere og mere indhold og lav det unikt og lav unikt og godt indhold  

jeg kan ikke komme ind på facebook logoet hvis ikke har dette opret en facebook fan side og links fra hjemmesiden til den end det går til kontakt siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)