Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Webshop erfaring / evt partner u. indskud af kapital

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Folks.

Jeg søger en med webshoperfaring og erfaring indenfor især dropshipping, håndtering af betalingsløsninger, facebooksider m.v. der måske kunne tænke sig at være med i en ny webshop der skal handle mobiltelefoner.

Ganske kort så har jeg webshopleverandør med hele pakken og jeg har også en dropshipper med godt 600 produkter. Ikke at mængden er en faktor. 

I modsætning til alle de unge der skriver herinde er jeg ikke bleg for at fortælle åbent om konceptet. Sagen er den at Dualsim smartphones ikke handles i DK, men i resten af EU er de helt normale. Jeg har selv haft indtil flere som jeg har købt i UK og det virker bare. To telefonnumre, 1 telefon, genialt til forretningsmanden. 

Jeg har også mulighed for at skaffe de krypterede BLACKPHONES i handel i DK,. Vi snakker smartphones der kan sælges inkl moms og fragt for under 500 kr for de billigste, og der er skam også isenkram imellem som eks en octacore smartphone i støbt alu.. 

Fidusen er at det er mærker der aldrig er blevet handlet i DK før. Netop derfor tror jeg der er et marked

Som sagt, er der nogen derude helst geografisk placeret i Nordjylland der har lyst til at være med og bruge lidt tid og kræfter sammen med mig på projektet så vil jeg meget gerne høre fra dig. Det kræver ikke kapitalindskud. Blot erfaring indenfor som sagt facebook sider, og al det online halløj der nu følger med for at have en succesfuld shop.

Send evt en mail til mig på r_uldal(SNABELA)hotmail.com 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et rigtigt spændende koncept:) 

Måske det ville være en god ide feks at fortælle lidt om hvad du forventer dig af kvalifikationer og hvor mange timer du forventer i skal ligge i projektet, er det et krav at man feks. går all ind tidsmæssigt.

Super held og lykke med projektet;)

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bryan - gode pointer.

Nej det er ikke noget jeg forventer at nogen går fuldtid på, det tror jeg heller ikke det kan generere økonomi til. Det er dog også et af mine svage punkter da internethandel ikke er min stærke side, og derfor er jeg meget modtagelig overfor feedback i forhold til hvor meget tid man bør / skal bruge på det.

Webshoppen bliver sat op på en måde der gør at der skal bruges et minimum af mandetimer på kundekontakt og egentlig salg. Den del skal være meget fuldautomatisk. Det der skal bruges noget tid på er bla.a facebook delen, eller andre sociale medier hvor en mængde "buzz" er en god ide og igen er det ikke min intention at nogen skal bruge hele eller halve nætter på det.

Hvad angår kvalifikationer ønsker jeg en person der har prøvet det før ganske enkelt, en jeg kan læne mig op af og som kan tage sig af, eller hvis mig hvordan i forhold til bla.a sociale medier, og meget gerne hvis vedkommende har erfaring med detailhandel via webshops. Jeg har selv en smule erfaring, men det er mange mange år siden da hjemmesider blev lavet i HTML kodning.. Så jeg er lidt rusten på det punkt.

Det jeg til gengæld kommer med er bagland, aftaler med både udviklere og leverandør samt et groft koncept. Konceptudvikling er jeg meget åben overfor.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)